Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «محسن هاشمی» این مطلب را پیش از آغاز نشست علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد.

 هاشمی که به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا در روزهای گذشته در حالت «قرنطینه خودخواسته» قرار داشت و پس از انجام آزمایش معلوم شد که به این بیماری مبتلا نیست، امروز (سه‌شنبه) در دویست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هنگامی که عکس های من و شهردار منطقه ۱۳ (مرتضی رحمان زاده که به بیماری کرونا مبتلا است) منتشر شد، تصمیم گرفتم در منزل بمانم و خوشبختانه مشکلی هم وجود نداشت.

وی در باره شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: کم کم مسئولین کشور بر اوضاع مسلط تر می شوند و معمولا در ایران اینگونه است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در ایران ما دقیقه آخر بر امور مسلط می‌شویم و این شیوه مدیریتی ما است.

هاشمی با بیان اینکه در طول تاریخ ۲۵۰۰ ساله حکومت در ایران، روش مدیریتی  همواره چنین بوده و تغییری نکرده است، تصریح کرد: وقتی مشکلی پیش می آید اول آن را جدی نمی گیریم و بعد کم کم می فهمیم که جدی است و بر آن مسلط می شویم.

وی گفت: خوشبختانه در نهایت بر امور مسلط می شویم و بسیار امیدوارم این مسلط شدن در خصوص بیماری کرونا و انتشار ویروس آن نیز به زودی اتفاق بیفتد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین خبر داد که امروز جلسه ویژه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران برای مقابله با ویروس کرونا برگزار می شود.

وی افزود: خانم زهرا صدراعظم نوری رئیس این کمیسیون توضیحات لازم را در این زمینه به خبرنگاران خواهد داد.

 هاشمی همچنین از برگزاری جلسه هم اندیشی و جلسه تلفیق بودجه سال ۹۹ شهرداری در شورای شهر تهران در صبح امروز خبر داد و گفت: در این جلسات ابتدا اوضاع شهر را بررسی کردیم.

وی افزود: بخش نامه های جدیدی آمده است که بر اساس آن، فعالیت‌های جمعی در شهر روز به روز تعطیل می شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران توضیحات بیشتری در این زمینه نداد.

بر اساس آخرین آمار، ویروس کرونا تاکنون ۱۲ نفر را در کشور به کام مرگ کشانده است که از این تعداد، ۳ نفر شهروندان تهرانی بوده اند.

شمار مبتلایان به این بیماری نیز در سطح کشور ۶۴ نفر اعلام شده است که ۱۳ نفر آنها تهرانی هستند.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران محسن هاشمی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران محسن هاشمی شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران محسن هاشمی شورای اسلامی شهر تهران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!

به گزارش جماران؛ شارل میشل، رئیس شورای اروپا در پیامی در شبکه اجتماعی اکس خطاب به دونالد ترامپ نوشت: از پوتین نترس. ما که از او نمی ترسیم.

میشل خطاب به ترامپ افزود: به حقایق توجه کن. ارقام خودشان گویا هستند. اتحادیه اروپا 143 میلیارد یورو (150 میلیارد دلار) به اوکراین کمک کرده است.

شایان ذکر است که این نگرانی وجود دارد که ترامپ در صورت انتخاب مجدد به عنوان رییس جمهور آمریکا کمک به اوکراین را قطع کند و این کشور را در دفاع از خاکش مقابل روسیه تنها بگذارد.

 

دیگر خبرها

  • رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!
  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس