Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:40:57 GMT

بارش برف و باران در محورهای ۱۴ استان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۲۴۴۱

بارش برف و باران در محورهای ۱۴ استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۴ استان خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای کرج- چالوس، هراز و گدوک هستیم همچنین بارش باران نیز در محورهای استان‌های البرز، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سمنان، قزوین، کردستان، قم، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، مرکزی، همدان و تهران مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در استان‌های آذربایجان‌غربی، مازندران، اردبیل، قزوین، مرکزی، زنجان، لرستان و خوزستان وجود دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور گفت: ترافیک در مسیر آزادراه قزوین به کرج  در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج به تهران در محدوده پل فردیس تا پل کلاک پرحجم و روان گزارش شده است.

به گفته رحمانی سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارش برف و باران وضعیت راه ها مه گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بارش‌های شدید در مناطق مرکزی و شمال شرق کشور

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور در روز‌های پیش‌رو توضیح داد: امروز و فردا شهروندان در مناطقی مانند کرمان، شمال هرمزگان، فارس، یزد، نیمه غربی اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، کردستان، کرمانشاه، همدان، شمال مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهند بود.

به گفته وی در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ و خیزش گرد و غبار نیز وجود دارد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی روز دوشنبه نیز بیان کرد: در روز دوشنبه نیز رگبار باران در استان‌هایی که به آن اشاره شد، ادامه خواهد داشت.

ضیاییان ادامه داد: در روز سه‌شنبه نیز برای استان‌های گلستان، مازندران، سمنان، تهران، خراسان شمالی، اصفهان، یزد، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد بارش شدید باران و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: افزون بر این در این روز شهروندان در استان‌های شمال غربی، غرب و برخی مناطق شرقی کشور شاهد خیزش گرد و غبار و رگبار پراکنده باران خواهند بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی افزود: در روز چهارشنبه نیز به جز نوار غربی کشور در سایر مناطق افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

به گفته ضیاییان بارش‌ها در این روز در برخی مناطق مرکزی و شمال شرق کشور شدیدتر خواهد بود.

وی درباره اینکه آیا تغییر در دمای هوای کشور رخ خواهد داد؟ نیز بیان کرد: در روز‌های دوشنبه و سه شنبه شاهد روند کاهشی دما به ویژه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره شرایط پهنه‌های آبی کشور نیز یادآور شد: در روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه خلیج فارس و در روز‌های سه شنبه وچهارشنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • مردم قزوین منتظر بارش باران و وزش باد باشند
  • احتمال بارش‌های شدید در مناطق مرکزی و شمال شرق کشور
  • آخرین وضعیت آب و هوایی استان قزوین
  • پیش بینی هواشناسی