Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@14:29:49 GMT

آغاز بررسی اعتراضات جاماندگان حمایت معیشتی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۲۴۵۶

به گزارش اکوفارس به نقل از مهر، حسین میرزایی با اشاره به آغاز بررسی اطلاعات افراد معترض در سایت hemayat.mcls.gov.ir ، اظهار کرد: از روز گذشته بررسی اطلاعات توسط ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: تا نهم اسفند اطلاعات این افراد بررسی می‌شود و در صورتی که مشمول یارانه معیشتی بشوند از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی گفت: لیست این افراد پس بررسی اطلاعاتشان در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار خواهد گرفت و فرایند واریز یارانه حمایت معیشتی از طریق آنها انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی ادامه داد: چهارمین مرحله از یارانه حمایت معیشتی نیز دهم اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که مرحله بعدی بررسی اعتراضات ثبت شده در سایت چه زمانی است، گفت: در خرداد و آذر سال آینده و دو نوبت اعتراضات ثبت شده بررسی می‌شود.

میرزایی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا متولدین نیز مشمول یارانه حمایت معیشتی می‌شوند، یا خیر، گفت: در صورتی که سرپرست خانوار مشمول یارانه باشد به نوزاد جدید هم یارانه تعلق می‌گیرد و در غیر این صورت یارانه به نوزاد جدید تعلق نمی‌گیرد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حمایت معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است

ناصر کنعانی؛ سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار تصاویری از برخورد خشونت آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران دانشجو در این کشور در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: «چشم‌انداز دیگری از آزادی بیان و احترام به حقوق زنان در آمریکا از نگاه تصاویر؛ سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه. رسوایی...»

بیشتر بخوانید: کنعانی: به توافقات بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم

سخنگوی وزارت خارجه پیشتر نیز در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین نوشته بود: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

دانشجویان دانشگاه شهر تگزاس امروز پنجشنبه به وقت محلی در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و شعار دادند که به دخالت نیروهای پلیس انجامید.

به گزارش شبکه ای بی سی آمریکا، حداقل 20 دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند. دانشجویان در شعارهای خود ارتش اسرائیل را یک سازمان تروریستی نامیدند.

در این راستا «گرگ ابت» فرمانده تگزاس گفته است که باید تمامی دانشجویان ضداسرائیلی بازداشت شوند. او اعتراضات ضد جنگ در غزه را به «یهودستیزی» تعبیر کرد.

او گفت: «دانشجویانی که در اعتراضات مملو از نفرت و یهودی ستیزی شرکت می‌کنند باید از هر دانشگاهی در ایالت اخراج شوند.

این تجمعات اعتراضی نشانه خشم و نگرانی فزاینده وجدان‌های بیدار در آمریکا، از جمله جامعه مسلمانان آن کشور و نیز نگرانی‌های روزافزون جامعه جهانی نسبت به استمرار و تقویت حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی و گسترده دولت و کنگره آمریکا از جنایات جنگی و نسل کشی در فلسطین و نادیده گرفتن حقوق بشر و بین الملل است.

در حالیکه هر روز پرده جدیدی از جنایات ارتش تروریست صهیونیستی برملا می‌شود و رژیم صهیونیستی حتی به توصیه‌های ظاهری دولت آمریکا برای توقف نقض قوانین بین‌المللی، تجاوز و تنش آفرینی در سطح منطقه‌ای و پرهیز از انجام جنایت جنگی گسترده علیه کودکان و زنان بیگناه و بیماران و مجروحان بی اعتنایی می‌کند، ارائه حمایت‌های مالی کم سابقه به ماشین جنگی رژیم صهیونیستی و وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد و بطور همزمان مقابله با اعتراضات خودجوش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی، نشان دهنده دوگانگی آشکار بین مواضع ظاهری و رفتار سیاسی آمریکاست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228423 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • اعتراضات دانشجویان آمریکایی با سرکوب همراه بود
  • غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند