Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بندانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیستان و بلوچستان خاستگاه پرورش شتر در کشور است به طوریکه افزون‌بر ۷۵هزار نفر شتر یعنی نیمی از جمعیت شتر کشور در این استان قرار دارد.

وی ادامه داد: در راستای هویت دار کردن دام‌های سیستان و بلوچستان تاکنون با صرف ۱۵میلیارد ریال اعتبار ۴۷هزار نفر شتر در سطح شهرستان‌ها پلاک کوبی شده و عملیات پلاک کوبی از ابتدای سالجاری با توجه به مصوبه دولت توسط تشکل‌های بخش خصوصی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: امسال با ۲۴میلیارد ریال اعتبار ۳۰جایگاه سنتی ۱۹ نفره و نیمه صنعتی ۲۰نفره در استان ساخته شده است.
وی افزود: بیشترین جمعیت شتر سیستان و بلوچستان در شهرستان‌های دلگان، خاش ،زاهدان و میرجاوه متمرکز است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان دام و طيور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان دام و طيور وزارت جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان دام و طيور سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از دوهزار تن گندم از کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان

سید محمدرضا سید حسینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت:با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت و تعهد ابلاغی سازمان از سوی وزارت جهادکشاورزی و مشارکت کشاورزان ۳۱هزار و ۲۰۰ هکتار حدود ۹۰ درصد از گندمزار‌های استان زیرپوشش کشت قراردادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و آماده خدمت رسانی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در استان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان
  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم
  • برخورد باتخلفات رانندگان درنبستن کمربند ایمنی درسیستان وبلوچستان
  • پیام نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان واستاندار درپی عملیات وعده صادق
  • پیام نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان واستاندار درپی عملیات شکوهمندوعده صادق
  • رگبارپراکنده بهاری ورعد وبرق با احتمال بارش تگرگ درسیستان وبلوچستان
  • خرید بیش از دوهزار تن گندم از کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی درسیستان وبلوچستان
  • بیانیه تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان در حمایت از تحقق وعده صادق
  • هشدارنارنجی جوی:تشدیدفعالیت سامانه بارشی درسیستان وبلوچستان