Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد من این است که طرح ترافیک حذف شود تا مردم کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور گفت: اولا آرزوی سلامتی برای همه کسانی که ویروس گرفتند را دارم تا به آغوش خانواده خود باز گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های من به عنوان یک شهروند برای رانندگان تاکسی های اینترنتی است که متأسفانه به جایی پاسخگو نیستند و تحت نظر نیستند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید شهرداری تهران و دستگاه های مسؤول نسبت به این بخش از جامعه توجه نظر بیشتری داشته باشند زیرا این تاکسی ها تعدادشان کم هم نیست.

وی تصریح کرد: خواسته دیگر من این است که طرح ترافیک حذف شود تا مردم از حمل و نقل کمتر استفاده کنند و بتوانند با خودروهای شخصی خودشان به محل کارشان برود.

امانی گفت: به عنوان نماینده مردم تهران در شورای اسلامی شهر تهران از ستاد برگزاری نماز جمعه تقاضا دارم تا برای برگزاری نماز جمعه و نماز جماعت در مساجد هم تمهید ویژه ای بیاندیشند زیرا مردم متدین گوششان به دهان این منابر است.

وی ادامه داد: متاسفانه این سوغات شوم از کشور چین به وسیله تعدادی از افرادی که به قم رفت و آمد داشتند وارد کشور ما شده است که باید تلاش کرد از سرایت به سایرین جلوگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح ترافیک شهرداری تهران شهر تهران تهران شورای اسلامی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه بر این ادعا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جعفر ذوالفقاری، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی به مقوله مواد مخدر اساساً با کل دوران متفاوت است.

وی افزود: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه بر این ادعا است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال احیای انسان‌هاست و حلقه آخر در زنجیره مبارزه با مواد مخدر مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است.

ذوالفقاری با اشاره به حمایت دولت در خصوص ایجاد اشتغال تصریح کرد: این مقوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت هدفمند و استاندارد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تلاش مضاعفی برای توسعه فضای مسقف و استانداردسازی ایستگاه‌های ترک اعتیاد برای احیای افراد مبتلا به اعتیاد انجام خواهد شد تا این نقیصه برطرف شود.

کد خبر 746897

دیگر خبرها

  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم