Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق برنامه قبلی قرار بود شهر شیان چین میزبان رقابت‌های گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در قاره آسیا باشد که به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور چین اتحادیه جهانی کشتی میزبانی این مسابقات را به کشور قرقیزستان داد.

اخبار ورزشی- بر این اساس مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا روز‌های ۸ تا ۱۰ فروردین ماه سال ۹۹ در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود و تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ما برای کسب ۶ سهمیه باقی مانده در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​اما شیوع بیماری کرونا در ایران و محدودیت‌های اخیر در اماکن ورزشی باعث شده تا برگزاری اردو‌های تیم ملی کشتی هم تحت الشعاع این موضوع قرار گیرد به طوری که با توجه به لغو و تعلیق بسیاری از رویداد‌های ورزشی از جمله مسابقات گزینشی المپیک و حتی محدودیت‌های شدید اعزام تیم‌های ورزشی، مسئولان فدراسیون کشتی را به این فکر وا داشته برای اینکه رقابت‌های گزینشی قرقیزستان را از دست ندهیم خیلی زود اردوی تیم‌های ملی را به کشور دیگری منتقل کنند و ملی پوشان از آنجا راهی شهر بیشکک محل برگزاری نخستین مرحله رقابت‌های گزینشی المپیک شوند.

البته این تدبیر را برخی کشور‌های دیگر از جمله چینی‌ها نیز در دستور کار قرار دادند که در صورت لغو پرواز‌های خارجی، ملی پوشانشان در کشور ثالث مستقر باشند تا برای رفتن به محل برگزاری رقابت‌های گزینشی مشکلی وجود نداشته باشد.

علی ایحال مسئولان فدراسیون برای آماده سازی ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های گزینشی و کسب سهیمه‌های باقیمانده در صدد هستند شرایطی را فراهم آورند تا آزاد و فرنگی کاران حتی المقدور به یکی از کشور‌های همسایه سفر کنند تا با آرامش بیشتر خود را مهیای حضور در میدان گزینشی کنند و در صورت مهیا نشدن این کشور‌ها، شاید یکی از کشور‌های اروپایی مد نظر باشد؛ اما چیزی که مسلم است تلاش متولیان ورزش اول کشور این است تا شرایطی فراهم شود چه در داخل و چه خارج از کشور کشتی گیران و کادر‌های فنی بتوانند بدون دغدغه خود را به قرقیزستان برسانند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: المپیک بیماری کرونا تیم های ملی کشتی قرقیزستان ویروس المپیک 2020 رقابت های گزینشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه المپیک در دستان مهمدی

نماینده کشورمان در وزن ۸۷ کیلوگرم با پیروزی مقابل کشتی‌گیر ازبک سهمیه المپیک را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در قرقیزستان پیگیری شد. در این مسابقات به فینالیست‌ها سهمیه داده می‌شود. بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی مسابقات شانس مجدد، رده‌بندی و فینال برگزار نخواهد شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت‌کننده داشت، علیرضا مهمدی در مرحله نیمه نهایی به مصاف جالگاسبای بردی مرادوف از ازبکستان رفت که ۳ بر ۲ پیروز شد و توانست سهمیه المپیک را کسب کند.

مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با آسان ژانیشوف از قرقیزستان سرشاخ شد وبا نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی رسید تا به نیمه‌نهایی صعود کند.

کد خبر 746686

دیگر خبرها

  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • سهمیه المپیک در دستان مهمدی
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک