Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@22:09:42 GMT

در حال فائق آمدن بر ویروس کرونا هستیم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۲۶۸۱

در حال فائق آمدن بر ویروس کرونا هستیم

رییس شورای اسلامی شهر تهران امروز سه شنبه اطمینان داد که ایران در حال فائق آمدن بر ویروس مهلک کرونا است و به زودی بر آن مسلط می شود.

قدس آنلاین: به گزارش ایرنا، «محسن هاشمی» این مطلب را پیش از آغاز نشست علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد.

 هاشمی که به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا در روزهای گذشته در حالت «قرنطینه خودخواسته» قرار داشت و پس از انجام آزمایش معلوم شد که به این بیماری مبتلا نیست، امروز (سه‌شنبه) در دویست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هنگامی که عکس های من و شهردار منطقه ۱۳ (مرتضی رحمان زاده که به بیماری کرونا مبتلا است) منتشر شد، تصمیم گرفتم در منزل بمانم و خوشبختانه مشکلی هم وجود نداشت.

وی در باره شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: کم کم مسئولین کشور بر اوضاع مسلط تر می شوند و معمولا در ایران اینگونه است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در ایران ما دقیقه آخر بر امور مسلط می‌شویم و این شیوه مدیریتی ما است.

هاشمی با بیان اینکه در طول تاریخ ۲۵۰۰ ساله حکومت در ایران، روش مدیریتی  همواره چنین بوده و تغییری نکرده است، تصریح کرد: وقتی مشکلی پیش می آید اول آن را جدی نمی گیریم و بعد کم کم می فهمیم که جدی است و بر آن مسلط می شویم.

وی گفت: خوشبختانه در نهایت بر امور مسلط می شویم و بسیار امیدوارم این مسلط شدن در خصوص بیماری کرونا و انتشار ویروس آن نیز به زودی اتفاق بیفتد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین خبر داد که امروز جلسه ویژه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا برای مقابله با ویروس کرونا برگزار می شود.

وی افزود: خانم زهرا صدراعظم نوری رئیس این کمیسیون توضیحات لازم را در این زمینه به خبرنگاران خواهد داد.

 هاشمی همچنین از برگزاری جلسه هم اندیشی و جلسه تلفیق بودجه سال ۹۹ شهرداری در شورای شهر تهران در صبح امروز خبر داد و گفت: در این جلسات ابتدا اوضاع شهر را بررسی کردیم.

وی افزود: بخش نامه های جدیدی آمده است که بر اساس آن، فعالیت‌های جمعی در شهر روز به روز تعطیل می شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران توضیحات بیشتری در این زمینه نداد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا در تهران کرونا در ایران محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تهران، نشست سیاسی در قالب پرسش و پاسخ «وعده صادق» با حضور مهندس غلامحسین رضوانی نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، توسط تشکل جامعه اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.

در این نشست مهندس رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح کشورمان سخنرانی نمود. وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای حفاظت از منافع ملی و شهروندانش به یک اقدام دفاعی دست زد و این حمله بر مبنای مقررات و حقوق بین الملل و منشور ملل متحد کاملا دفاعی بود. رضوانی اظهار داشت: در حال حاضر همه طرفداران مقاومت و منطقه از این اقدام دفاعی ایران شور و شوق مضاعف دارند و مردم سایر نقاط دنیا هم به حقانیت این اقدام ایران واقف هستند و آن را تایید می‌کنند.

شایان ذکر است در این جلسه جمعی از مسئولین و دانشجویان حضور داشتند و در پایان، جلسه با پرسش و پاسخ همراه بود و مهندس رضوانی به سوالات مطرح شده پاسخ لازم را ارائه کردند.

خبرنگار: دنیا کریمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228245 برچسب‌ها ایسکانیوز تهران ایران مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها