Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@00:52:20 GMT

آخرین وضعیت ابتلای شهردار منطقه ۱۳ به کرونا

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۲۶۸۹

آخرین وضعیت ابتلای شهردار منطقه ۱۳ به کرونا

خبرگزاری فارس: محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و یکمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره موضوع ابتلای شهردار منطقه ۱۳ به کرونا اظهار داشت: من مشکلی در این زمینه نداشته‌ام و همانطور هم که در عکس‌ها مشخص است با ایشان دست نداده‌ام، تنها به دلیل اینکه گمان کردم اگر از خانه بیرون بیایم کسی تحویل نمی‌گیرد در خانه ماندم و خوابیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلفنی با مجتبی رحمان‌زاده شهردار منطقه ۱۳ صحبت کرده‌ام ایشان اکنون از بیمارستان مسیح دانشوری ترخیص شده و به بیمارستان عرفان انتقال یافته است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: شهردار منطقه ۱۳ خودش معتقد است که کرونا نداشته البته از ۴ تست آن سه مورد مثبت بوده و ظاهراً اکنون مشکوک به این بیماری است، ولی الان من از آخرین وضعیت رحمان‌زاده خبری ندارم.

هاشمی گفت: روز گذشته جلسات ویژه با حضور مسؤولین شهر تهران در مورد کرونا و خدماتی که باید ارائه شود و سلامت مردم حفظ شود به جمع‌بندی‌های خوبی رسیده‌ایم که خوشبختانه اکنون در حال انجام است.

وی اعلام کرد: امروز نیز جلسه هم‌اندیشی برخی مدیران شهری و شورای شهری‌ها برگزار شد و علاوه بر مبحث کرونا موضوع تلفیق بودجه نیز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

هاشمی اعلام کرد:‌بخشنامه جدیدی تهیه شده که فعالیت‌های جمعی در شهر روز به روز تعطیل شود و کم کم مسئولین مسلط‌تر به اوضاع باشند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: البته در ایران اصولاً ما مدیران دقیقه آخری مسلط بر این مشکلات می‌شویم، ولی خوشبختانه بالاخره مسلط می‌شویم و مسؤولین ما از ۲۵۰۰ سال پیش تا کنون این چنین بوده‌اند.

وی بیان داشت: ما مسؤولین مشکل را اول جدی نمی‌گیریم بعد که می‌فهمیم جدی است اقدامات لازم را انجام تا نگرانی‌ها برطرف شود.

ادامه دارد...

منبع: فردا

کلیدواژه: شهردار منطقه ۱۳ کرونا محسن هاشمی شهردار منطقه ۱۳ شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۸۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۱۰ و شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۳۸، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۶۷، امام خمینی با شاخص ۵۳، باغستان شهریار با شاخص ۸۳، پارک رازی با شاخص ۷۱، پاسداران با شاخص ۸۷، پاکدشت با شاخص ۸۸، پردیس با شاخص ۶۹، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۷۶، پیشوا با شاخص ۸۳، چشمه با شاخص ۷۸، دانشگاه تهران با شاخص ۷۴، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۷، دماوند با شاخص ۵۴، رباط‌کریم با شاخص ۷۰، ژئوفیزیک با شاخص ۶۷، در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های سلامت با شاخص ۹۶، شریف منطقه دو با شاخص ۹۹، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۷۸، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۳، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۹۵، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۹، شهریار با شاخص ۵۶، علم و صنعت با شاخص ۶۸، فرمانداری شهرری با شاخص ۹۰، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۳، ملارد با شاخص ۷۵، منطقه ۱۵ با شاخص ۸۷، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۸، ورامین با شاخص ۹۲ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۹۰ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به این ترتیب، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۰، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۳۹، پونک با شاخص ۳۵، سرخه حصار با شاخص ۴۴ و قدس با شاخص ۵۰، در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 746801

دیگر خبرها

  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی تهران به کجا رسید؟ | توضیحات سرپرست تاکسیرانی درباره آخرین وضعیت تاکسی
  • شاخص سرانه سلامت در تهران نسبت به برخی استان‌ها مناسب نیست
  • نجفی: سرانه سلامت شهر تهران نسبت به برخی از استان‌ها مناسب نیست