Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:08:40 GMT

درخواست غربالگری برای ورود به دروازه‌های تهران

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۲۷۶۴

درخواست غربالگری برای ورود به دروازه‌های تهران

به گزارش خبرنگار مهر، ناهید خداکرمی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده توسط مدیریت شهری و کارکنان بیمارستان‌ها در حوزه سلامت گفت: درخواست می‌کنم موضوع غربالگری کسانی که وارد تهران می‌شوند، جدی گرفته شوند؛ این حرف به معنای قرنطینه کردن نیست اما همانطور که شهرداری تهران با وزارت بهداشت همکاری‌هایی را انجام می‌دهد، باید در همکاری با وزارت راه و شهرسازی و نیروی انتظامی، نسبت به محدود کردن ورود به شهر تهران بخصوص غربالگری کسانی که از جنوب و شمال به تهران وارد می‌شوند، اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش شهرداری در حوزه مدیریت یکپارچه شهری افزود: می‌توانیم با اقداماتی، از کنترل و نشر این ویروس جلوگیری کنیم. به خصوص در مورد زیارتگاه‌ها و اماکن عمومی، جلساتی را با متولیان امر، برگزار و محدودیت‌هایی را ایجاد کنیم تا شاهد همه‌گیری این ویروس در شهری مانند تهران نباشیم.

خداکرمی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶۶۰۰ نفر بر اثر آنفلوآنزا در آمریکا فوت کرده‌اند که از میان آنها ۳۵۰ نفر کودک بودند و آمار تلفات جاده‌ای ما ۲۵ تا ۳۰ هزار نفر در تصادفات است، گفت: این آمار دلیلی نمی‌شود که ما کرونا را جدی نگیریم؛ ما نباید از کرونا بمیریم چرا که باید احتیاط کنیم.

هاشمی پس از تذکر خداکرمی خطاب به وی گفت: این موضوع در اختیارات شهرداری تهران نیست اما می‌تواند پیشنهاددهنده به ستاد اصلی باشد.

کد خبر 4862554 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: ناهید خداکرمی شورای شهر تهران ویروس کرونا طرح غربالگری شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش انتخابات 98 قوه قضاییه دستگیری سارق شهر تهران محسن حاجی میرزایی محسن هاشمی آتش نشانی نیروی انتظامی وضعیت راهها حجت نظری مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع آب شهر اردکان بدلیل ورود سیلاب ناشی از بارندگی به سرچشمه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس  اداره آبفای شهرستان سپیدان در اطلاعیه اعلام کرد: به دلیل شدت و حجم بالای بارندگی در سطح شهرستان و ورود سیلاب ناشی از بارندگی به سرچشمه آب شرب شهر اردکان و افزایش کدورت آب و برای سلامت شهروندان و جلوگیری از ورود آب با کدورت بالا به شبکه شرب شهری، آب شرب شهر اردکان تا اطلاع ثانوی قطع می‌شود تا اقدامات لازم برای مناسب‌سازی آب شرب که به مخازن شهری وارد می‌شود انجام گیرد.

دیگر خبرها

  • درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت
  • سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • سامانه ۱۳۷ پلی دو طرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • ◄ کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد
  • مشکل تردد در بزرگراه امام علی (ع) رفع شد
  • قطع آب شهر اردکان بدلیل ورود سیلاب ناشی از بارندگی به سرچشمه