Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر فرمانده مرزبانی استان بوشهر عنوان کرد: اجرای امنیت پایدار در حوزه مرزها به عنوان بالاترین هدف مرزبانی نیازمند تامین نیروی انسانی است، همچنین سرمایه های سازمان باید در راستای اهداف سازمان حرکت نمایند، اما در این حوزه نیازمند توجه بیشتر به معیشت خانواده ها هستیم.

سردار ولی الله رضایی نژاد صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران گفت: برخورد با خودروهای شوتی جز وظایف مرزبانی نیست و تردد شوتی ها در سطح شهر در حیطه وظایف ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی طبق قانون وظیفه داریم که اگر کالای قاچاق در خورها تردد دارد برخورد نماییم و قاطعانه بگویم تردد قاچاق در حوزه خورها کمتر از ۳ درصد است. 

وی افزود: در حوزه قاچاق سوخت بلافاصله اقدام می کنیم و در سال جاری بیش از ۳۱۶ هزار و ۸۴۳ لیتر کشفیات سوختی داشتیم که نسبت به سال گذشته شاهد کاهش بین ۱۲ تا ۱۴ درصدی کشفیات سوخت بوده ایم. 

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اظهار کرد: ورود مواد مخدر به سطح دریا از سال گذشته افزایش داشته که به میزان ۱۲ درصد افزایش داشته و امسال نزدیک به ۶ تن کشفیات مواد مخدر داشته ایم. 

سردار رضایی نژاد ادامه داد: از میان عملیات های مبارزه با مواد مخدر ۱۵ عملیات انجام شده که ۱۱ درگیری مسلحانه بوده و ۶ فروند شناور توقیف شده است. در راه مبارزه با مواد مخدر راضی هستیم جانمان را بدهیم تا نگذاریم کوچکترین بار مواد مخدر جابجا شود.  

وی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی پرونده‌های قاچاق کالا گفت: ارزش ریالی کل کشفیات شامل سوخت، مواد مخدر و... استان بوشهر در سال جاری ۳۵۰ میلیارد تومان بوده است.

فرمانده مرزبانی بوشهر خاطرنشان کرد: الحمدلله تاکنون در استان بوشهر اصلا موردی مبنی بر قاچاق انسان نداشته ایم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرزباني استان بوشهر قاچاق سوخت شناور شيلات مواد مخدر شوتی استانی اجتماعی قاچاق انسان استان بوشهر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ که صبح امروز برگزار شد؛ گفت: در ابتدا جا دارد که از اصحاب رسانه در خصوص انعکاس اخبار تشکر کنم. دغدغه برخی شهروندان این بود که پلیس اگر به یک ماموریت خاص و جدید بپردازد شاید از حوزه‌های دیگر غافل شود اما امروز می‌بینید که در یک ماهه اخیر همکاران ما بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند و به دیگر وظایف خود نیز به درستی رسیدگی کردند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه همه متهمان تحت رصد پلیس هستند، گفت: این امر به کشفیات گسترده و مهمی منجر شده که امروز نتیجه آن را می‌بینید.

وی با بیان اینکه اولویت ما جلوگیری از توزیع محموله‌های قاچاق مواد مخدر است، گفت: البته در کنار دانه‌درشت‌ها با با توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز برخورد می‌کنیم. از ابتدای سال‌جاری تاکنون تقریبا ۳۲۰۰ توزیع کننده خرده و همچنین حاملان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت:‌ آمارهای ما از میزان کشفیات موادمخدر نشان می‌دهد که در سالجاری تاکنون در مقایسه با مدت در سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم.

محمدیان در ادامه به تشریح یکی از پرونده‌ها پرداخت و گفت:‌ یک تن و ۱۱۸ کیلوگرم بار شیشه از یک تریلی کشف کردیم که بزرگترین محموله شیشه‌ای است که تاکنون کشف شده و منشا آن خارج از کشور و مقصد آن تهران بود. این محموله در رصد همکاران من بود و اگر این بار توزیع می شد خطرات زیادی داشت.

وی ادامه داد: همکاران من در روزهای تعطیل توانستند این محموله را کشف کنند و امروز اعلام می‌کنیم که پلیس همه ۷۰۰ ماموریت خود را از نقطه سفر مرزی تا مرکز کشور دارد را به خوبی انجام می‌دهد و تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران ما ادامه دارد.

کد خبر 844883 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم مواد مخدر فراجا

دیگر خبرها

  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • کشف ۳ تن مواد مخدر و ۳۰۰۰ خرده فروش در یک ماه
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • کاهش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌شمالی
  • جلوگیری از قاچاق سوخت یکی از اولویت‌های مرزبانی است
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز امسال