Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، خسرو عیسائیان، معاون خدمات‌شهری شهرداری کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در پی‌اخطاریه‌های سازمان هواشناسی کشور در خصوص آب‌گرفتگی معابر و جاری‌شدن سیل در سطح شهر کرمانشاه تمامی نیروهای عملیاتی و ستادی معاونت خدمات‌شهری شهرداری تا پایان بارندگی‌ها و پایداری شرایط جوی در آماده‌باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر و تسریع در عملیات‌های رفع آب‌گرفتگی‌های احتمالی به صورت موقت ۱۰ خط تلفن اضافی به سامانه ۱۳۷ اضافه شده است.  

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: اداره کل مدیریت‌بحران شهرداری نیز ضمن آماده‌باش کامل تمامی ادوات خود از جمله «پمپ‌های کف‌کش، خودروهای مخزن‌دار، خودروهای مخصوص جمع‌آوری آب و پمپ‌های تراکم هوا برای بازگشایی فاضلاب‌های خانگی» را در راستای انجام عملیات رفع آب گرفتگی را آماده ارائه خدمات و عملیات کرده است.  

وی ادامه داد: تمامی نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خودروهای امدادی و ایمنی این سازمان به عنوان نیروی احتیاط و معین معاونت خدمات شهری به دستور شهردار کرمانشاه در آماده‌باش کامل قرار دارند.  

عیسائیان در پایان، گفت: تمامی شهروندان کرمانشاهی در صورت مشاهده هرگونه آب‌گرفتگی معابر و یا بالا زدن فاصلاب شهری در منازل و معابر فرعی می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند و درخواست نیرو داشته باشند.  

کد خبر 486780 برچسب‌ها آب و هوا - ایران استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران استان کرمانشاه خدمات شهری آماده باش آب گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با شروع بارندگی از روز گذشته (چهارشنبه)، دو هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.   احسان نجاری مقدم اظهار کرد: حجم بارندگی از روز گذشته ۱۹ میلیمتر اعلام شده و سامانه بارشی تا فردا (جمعه) به صورت پراکنده فعال است، همچنین بیشترین حجم بارندگی ساعت ۲۳ تا ۲۴ از ایستگاه هفت حوض به مقدار ۵/۶ میلیمتر در ساعت گزارش شده است.   وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شده است و در این مدت ۳۰ نقطه تجمع آب سطحی در سطح شهر گزارش و به سرعت رفع شد.   مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تا پایان آماده‌باش، دو هزار نیروی پاکبان خدمات شهری در سه شیفت، ۹۵ موتور پمپ، ۴۹ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و پنج هزار و ۷۰۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد، مستقر هستند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش