Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش بینی اداراه کل هواشناسی آذربایجان شرقی از تداوم فعالیت سامانه بارشی برف و باران تا روز چهارشنبه در استان خبر داد.

علی امیدفر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: پیرو اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان، سامانه بارشی از اواخر وقت دوشنبه (۵ اسفند) فعالیت خود را آغاز کرده و تا اوایل روز چهارشنبه (۷ اسفند) تداوم خواهد داشت که موجب ابرناکی و در برخی نواحی به ویژه نواحی جنوبی استان بارش باران و برف و مه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در نواحی شمالی استان به ویژه در تبریز به صورت پراکنده و اندک شاهد بارش‌ها هستیم، به طوری که طی شب گذشته در نیمه شرقی شهر تبریز بارشی حدود ۰.۱ میلیمتری گزارش شده است.

وی افزود: براساس پیش بینی‌ها، شهرهای استان تا روز چهارشنبه با کاهش نسبی دما روبرو بوده اما از روز پنج شنبه به بعد شاهد افزایش دما خواهیم بود.

امیدفر افزود: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در ناحیه جنوبی استان و در شهرستان چاراویماق با ۷.۴ میلیمتر گزارش شده است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، دمای تبریز در گرم‌ترین زمان، بالای پنج درجه و در سردترین زمان یک درجه بوده است؛ دمای فعلی تبریز نیز مثبت یک درجه گزارش شده که نسبت به دیروز سه درجه سردتر شده است.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، جلفا با دمای مثبت ۱۵ درجه گرمترین شهر استان و هشترود با دمای منفی سه درجه سردترین شهر استان گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي روز چهارشنبه گزارش شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امروز طی مراسمی در سپاه عاشورا، یاد و خاطره سردار شهید شفیع‌زاده گرامی داشته شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: شهید شفیع‌زاده مردی بود که نه تنها فرماندهان سپاه بلکه تمام ملت ایران مدیون این شهید والامقام هستند و فعالیت‌های او باعث اقتدار و افتخار سبزپوشان انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: شهید شفیع‌زاده صبور، تواضع و گشاده رو بود و از خود ایثار و گذشت از خود نشان می‌داد و در همه امور خودش پیشقدم می‌شد.

وی یکی از ویژگی‌های آن شهید را شرح صدر و جمع کردن تمام ظرفیت‌های بالقوه در زیر یک چتر مدیریتی دانست و گفت: وی در تصمیم‌گیری‌ها از نظرات دیگران و در برخورد‌ها و قضاوت عدالت را رعایت می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سهم شهید شفیع‌زاده در تأسیس و کارکرد توپخانه سپاه در دوران دفاع مقدس را بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: رسته توپخانه‌ایده و انگیزه وی بود و امروز ثمره فعالیت او در جمهوری اسلامی یک توپخانه قوی و قدرتمند است و همین پیروزی در عملیات وعده صادق ریشه در ابتکارات دفاع مقدس دارد.

سردار چهارباغی از فرماندهان موشکی سپاه و همرزم شهید شفیع‌زاده نیز در این مراسم قدرت و توان موشکی کشور را مدیون تلاش‌های سردارانی، چون شفیع‌زاده و تهرانی مقدم دانست و شاگردان این شهدای والامقام در موشکباران عین الاسد و اسرائیل کمر و هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکستند.

سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا هم گفت: شهدا در اوج مظلومیت امام و اسلام جان بر کف به میدان آمدند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و همه باید در جهت پاسداشت یاد شهیدان مسئولیت خود را ادا کنند.

شهید شفیع‌زاده در تاریخ هشتم اردیبهشت سال ۶۶ در منطقه عملیاتی کربلای ۱۰ در منطقه عمومی ماووت در حالی که عازم خط مقدم جبهه بود، خودروی وی مورد اصابت ترکش گلوله توپ دشمن قرار گرفت و به آرزوی دیرینه خود نایل شد.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود