Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، علیرضا نقوی شهردار میبد، گفت: شهرداری به منظور کمک به جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ بهداشت محیط شهری و سرویس‌های بهداشتی از معاونت خدمات شهری و اداره سیما، منظر و فضای سبز خواسته شد اقدامات لازم برای ضدعفونی کردن این اماکن را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین به منظور ضدعفونی کردن وسایل حمل ونقل عمومی از جمله اتوبوس ها، مینی بوس‌ها و تاکسی‌های شهری و سرویس‌ها هماهنگی‌های لازم با سازمان حمل و نقل همگانی صورت گرفت.

نقوی ادامه داد: از حوزه فرهنگی نیز خواسته شد تا با همکاری روابط عمومی در خصوص ارائه آموزش‌های لازم در زمینه رعایت نکات بهداشتی، نظافت شخصی و اطلاع رسانی صحیح از روش‌های مختلف از جمله ارسال پیامک اقدام نماید.

علیرضا نقوی، شهردار میبد اظهار داشت: باید سیستم چهره نگاری را جایگزین سیستم اثر انگشت برای ثبت ساعات اداری نمود و برای مواردی ضروری استفاده از ثبت اثر انگشت پد الکلی فراهم گردد.

نقوی در ادامه گفت: همچنین باید اطلاعیه و طرح‌های گرافیکی در سطح فضا‌های اداری نصب شده و استفاده از محلول‌های ضدعفونی کننده دست در سطح اداره صورت پذیرد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا حمل ونقل عمومی شهرداری میبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم با رفع موانع و نظارت عمومی

وزیر اقتصاد گفت: مردم علیرغم مشارکت بیشتر با تسهیل در کسب و کارها می توانند بر اطلاعات و ظرفیت های اجرایی موجود نظارت و مدیریت داشته باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در گفتگو با برنامه جهش تولید رادیو اقتصاد اظهار داشت: جزء جدیدی که در شعار امسال پررنگ شده استفاده از ظرفیتهای مردمی و مشارکت عامه است که سالها از آن محروم بودیم.

خاندوزی افزود: از ابتدای شروع دولت تلاش شد تا با برداشتن موانع تولید و کسب، از ظرفیت همگانی مردم استفاده شود؛ ولی در سال جدید سعی می شود تا با ارائه اطلاعات کافی و بدور از محرمانگی ظرفیتهای موجود، شرایط را برای صاحبنظران، مردم و رسانه ها مهیا کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی بیان داشت: یکی از راهبردهای جدید دولت، باز کردن فضای جدید برای استفاده از فضای مدیریتی است تا بعنوان سهامداران واقعی در همه استان ها نمایندگانی از مردم در پروژهای مهم و سودآور مدیریت و مشارکت داشته باشند.

خاندوزی با اشاره به بسترسازی لازم برای استفاده از سپرده های مردم در تولید به جای مسیرهای غیرمولد و تورم زا گفت: مقرر شد تا همه وزارتخانه ها ظرفیتهای لازم و سودآور خود را برای سرمایه گذاری و استفاده در تولید و صنعت معرفی و بستر سازی لازم را جهت مشارکت حداکثری مردم اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ موعد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدیریت شهری است
  • مهر و موم باشگاه هنجارشکن در دزفول
  • مشارکت مردم با رفع موانع و نظارت عمومی
  • تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری
  • اشعار شاعران کُرد زبان در فضای شهری کرمانشاه اکران می‌شود
  • خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی شیراز به صورت دائم رصد می‌شود
  • شهرداری سنندج روندعمران شهری را با سرعت بیشتری ادامه دهد
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان