Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فکری پس از انتخاب به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی، دستیارانش را در این تیم معرفی کرد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود فکری پس از مذاکره با مدیران باشگاه نساجی در نهایت امروز (سه‌شنبه) رسماً به‌عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی و جانشین محمدرضا مهاجری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو قرار است مراسم معارفه این مربی از ساعت 11:45 امروز در ورزشگاه کارگران برگزار شود و این مربی کارش را برای دیدار روز پنجشنبه مقابل ماشین‌سازی استارت بزند.

فکری در حالی به‌عنوان سرمربی کار خود را در نساجی آغاز خواهد کرد که قرار است سیروس دین‌محمدی، حنیف عمران‌زاده و وحید فاضلی به‌عنوان مربی و هاروت آبراهامیان به‌عنوان مربی دروازه‌بانان او را در کادرفنی همراهی کنند.

تیم نساجی در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر از ساعت 15:30 روز پنجشنبه هفته جاری به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رود.

محمود فکری رسماً سرمربی نساجی شد

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط محمود فکری فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمود فکری فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟

اعتراض تماشاگران تیم سپاهان به مورایس در پایان بازی با نساجی که با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید شدت بیشتری گرفت.  

به گزارش مشرق، تماشاگران معترض تیم سپاهان برای اینکه اعتراض خود را به نتایجی که تیم سپاهان با مربیگری مورایس گرفت، محرم را صدا زدند و برخی از شعارهای آنها علیه تیم سپاهان به مسائل شخصی این مربی برمی‌گشت!

هفته‌هاست تیم سپاهان با مربیگری مورایس وارد بحران شده است اما نتوانسته از این بحران بیرون بیاید و این موجب اعتراض تماشاگران تیم سپاهان شده است. آنها خواهان برکناری این مربی پرتغالی شده اند. البته که باشگاه سپاهان بر مبنای احساس تصمیم نخواهد گرفت و اینطور نیست که بلافاصله بعد از شعار تماشاگران قرارداد این مربی را فسخ کند اما شرایط در اصفهان اصلا به سود تیم مورایس نیست و اگر وضعیت همین طور ادامه یابد، این مربی حتی در صورت تمایل باشگاه شرایط روحی و روانی خوبی برای ادامه کار در دیار نصف جهان نخواهد داشت.

این اتفاق یک بار حتی برای امیر قلعه‌نویی هم رخ داده بود. شکست در برابر نساجی در خانه و از دست دادن شانس قهرمانی موجب شعار علیه سرمربی وقت تیم سپاهان شد و در ادامه عرصه برای او این قدر تنگ شد که جای خود را به مربی جدید داد.

شاید مورایس فصل را به پایان ببرد اما به طور حتم با این روند آینده خوبی در تیم اصفهانی نخواهد داشت، چون مردم در تیم‌های محبوب و بزرگ تاثیر گذار هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • مورایس چیزی در چنته ندارد و کارش را بلد نیست | بی‌تفاوتی در چهره‌اش مشخص است | برخی مسائل شخصی تمرکز مورایس را به‌ هم ریخت
  • سرمربی بنفیکا به سپاهان برگرد!
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است