Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه این میزان برف روبی از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون انجام شده گفت: درمدت یاد شده به ۴ هزارو ۶۱۳ خودروی گرفتار شده دربرف نیز توسط راهداران پرتلاش دیار سبلان امدادرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در این مدت ۳۴ هزارو ۵۶۸ کیلومتر از محور‌های روستایی استان اردبیل برف روبی شده است.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به استقرار ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی تا پایان فروردین ماه سال آینده در محور‌ها و گردنه‌های استان گفت: جهت انجام عملیات برف روبی و بازگشایی محور‌ها بیش از ۱۳ هزارو ۵۹۸ تن مخلوط شن و نمک استفاده شده است.

رحمتی از مردم و رانندگان خواست در سفر‌های زمستانی تجهیزات لازم به ویژه زنجیر چرخ حتما به همراه داشته باشند و جهت اطلاع از وضعیت جاده‌ها قبل از آغاز سفر با سامانه ۱۴۱ ویا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی اکیپ راهداری عملیات برفروبی تجهیزات زمستانی استان اردبیل برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد

به گفته روابط عمومی پلیس راهور، ۷ محور اصلی و فرعی کشور از صبح امروز به علت وقوع سیلاب مسدود شدند و راهداران درحال بازگشایی این محورها هستند.

به گزارش مشرق، روابط عمومی پلیس راهور اعلام کرد: بارش باران در استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس گزارش شده است.

در آزادراه قزوین _ کرج از پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه کرج – قزوین در محدوده مهرشهر به علت بارش باران شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

به علت بارش سنگین باران و سیلاب، ۷ محور اصلی و فرعی کشور از جمله محور خرم آباد – پلدختر، محور جاسک - بشاگرد (پل شریفی)، محور بشاگرد (رودان_زیارت علی)، محور بندرخمیر_بندر لنگه (کنخ)، محور فنوج - کتیچ، محور چاهان – زرآباد و محور دلگان – بمپور تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

راهداران و دستگاه‌های خدمات رسان درحال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند.

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور
  • ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی بروجن
  • اصلاح ۱۵ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی لرستان
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان اصلاح شد
  • اصلاح ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه در لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در محور های مواصلاتی لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های لرستان