Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شیروان گفت: هم اکنون ۱۱ طرح آموزشی در این شهرستان در دست اجراست که برای تکمیل آنها نیازمند ۱۴۷ میلیارد ریال اعتبار هستیم.

«حجت پیرایش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: این طرح ها شامل استخر دانش آموزی، دارالقرآن امام علی(ع)، اردوگاه دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) زوارم، سالن ساختار قامتی و هفت آموزشگاه شهری و روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شیروان گفت: عملیات ساخت اردوگاه دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) روستای زوارم از توابع بخش مرکزی شیروان در سال ۸۲ بوده و مابقی طرح ها سال های ۸۶ تا ۹۷ است.

 

پیرایش، پیشرفت فیزیکی طرح های مزبور را از پنج تا ۹۵ درصد دانست و گفت: زیربنای طرح های مزبور به غیر از اردوگاه دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) روستای زوارم که ۱۰ هکتار است، زیربنای مابقی طرح ها هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع است.

 

 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شیروان گفت: تاکنون برای طرح های مزبور ۸۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

سرانه فضای آموزشی در شهرستان شیروان، نه تنها از میانگین کشوری بلکه از متوسط استانی آن نیز پایین‌تر است که به ازای هر دانش آموز، ۴.۸۳ متر مربع است.

 

در سال تحصیلی جاری، بیش از ۳۱ هزار دانش آموز در ۴۲۲ آموزشگاه شهری و روستایی شهرستان شیروان زیر نظر دوهزار و ۶۱۷ فرهنگی تحصیل می کنند.

 

مرکز شهرستان ۱۵۷ هزار نفری خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان دانش آموزان مدرسه آموزش و پرورش دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد