Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@22:21:56 GMT

کلاس‌های درسی دانشگاه شریف غیرحضوری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۳۷۲۵

کلاس‌های درسی دانشگاه شریف غیرحضوری برگزار می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف مبنی بر جلوگیری از وقفه بیشتر در امور آموزشی و تشکیل کلاس‌ها، باید به مدت دو هفته درسی تا پیش از پایان اسفند ۹۸ به صورت غیرحضوری برگزار خواهد کرد.

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف در خصوص نحوه تشکیل کلاس‌های غیرحضوری و نحوه‌ی استفاده از سامانه‌های آموزش الکترونیکی، اطلاعیه‌ای را به روسای کلیه دانشکده‌ها و‌ مراکز آموزشی دانشگاه صنعتی شریف ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

با توجه به اعلام تعطیلی کلاس‌های دانشگاه‌های استان تهران توسط وزارت بهداشت از یکشنبه ۴ اسفند لغایت چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ و با توجه به شرایط موجود و احتمال ادامه‌ی این شرایط، پیرو مصوبه‌ هیئت رئیسه و ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای دانشگاه مبنی بر جلوگیری از وقفه بیشتر در امور آموزشی و تشکیل کلاس‌ها، مقرر گردید اساتید محترم (اعضای محترم هیئت علمی و اساتید محترم مدعو) با استفاده از یک یا تعدادی از راهکارهای پیشنهادی زیر نسبت به پیگیری موارد آموزشی و ارائه آموزشهای لازم برای دروس نظری (غیرعملی) معادل حداقل دو هفته درسی تا پیش از پایان اسفند ۹۸ به صورت غیرحضوری اقدام نمایند.

الف) ارائه‌ محتوای آموزشی شامل یک یا تعدادی از موارد زیر:

ویدیوهای آموزشی

اسلایدهای درسی (ترجیحا به همراه صوت توضیحات)

جزوات و یادداشت‌های درسی (ترجیحا به همراه صوت توضیحات)

ب) ارائه کلاس به صورت برخط با استفاده از یکی از ابزارهای زیر:

سامانه کلاس‌های مجازی دانشگاه

سامانه کلاس‌های مجازی دانشگاه

سامانه‌های ارتباطات تصویری با قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش مانند اسکایپ

از روسای محترم دانشکده‌ها و مراکز تقاضا می‌شود که تمهیدات لازم برای اجرای موارد فوق را به عمل آورده و از اساتید (هیئت علمی و مدعو) دروس مربوطه درخواست نمایند شیوه‌های انتخابی خود را از طریق فرم آنلاین به نشانی bit.ly/sharif-edu حداکثر تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۷ اسفند ۹۸ تعیین نمایند.

اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه استفاده از سامانه‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه شامل سامانه کلاس‌های مجازی و درس‌افزار شریف متعاقبا از طرف مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه شریف انجام خواهد شد.

انتهای پیام/4084/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا دانشگاه صنعتی شریف کرونا ویروس اسفند ۹۸ کلاس ها ا موزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم که پیشتر قرار بود ۲۸ فروردین آغاز شود اما زمانش به تعویق افتاد؛ از فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، "رمز عبور" ورود به سامانه است.

لازم به ذکر است ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

کد خبر 6086431 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی