Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:43:05 GMT

گواهی سلامت ملی‌پوشان بوکس صادر شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۳۷۵۰

گواهی سلامت ملی‌پوشان بوکس صادر شد

ملی‌پوشان بوکس ایران پیش از عزیمت به اردن توسط فدراسیون پزشکی ورزشی صاحب گواهی سلامت شدند. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون پزشکی ورزشی با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ملی پوشان بوکس اعزامی به مسابقات گزینشی المپیک( اردن) گواهی سلامت صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی بوکس در شرایطی به منظور شرکت در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک آسیا-اقیانوسیه بامداد امروز(سه شنبه) عازم اردن شد که اعضای این تیم ساعاتی پیش از عزیمت به فرودگاه، توسط فدراسیون پزشکی ورزشی صاحب گواهی سلامت شدند.

این مهم به دنبال دستور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مسافرت‌های برون مرزی و احتیاط‌های بهداشتی بیماری کرونا ویروس در مرکز تحقیقات پزشکی ورزشی تهران انجام شد.

استکی: امیدوارم ملی‌پوشان بوکس در اردن تابوشکنی کنند/ مسابقات کسب سهمیه المپیک از جهانی سخت‌تر است


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی بوکس ایران بوکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی بوکس ایران بوکس تیم ملی بوکس ایران بوکس ملی پوشان بوکس پزشکی ورزشی گواهی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد

سیاح رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: تعداد مجوزهای الکترونیکی و تعداد شناسه یکتا به ۴۰۰ هزار فقره رسیده و روند شناسه یکتا توسط دستگاه های مختلف  با توجه به هشدارهایی که صادر شده رو به رشد است.

وی افزود: استان های پیشتاز در این بخش همچنان لرستان، گیلان،  همدان و خراسان جنوبی هستند و گلستان، بوشهر و ایلام در این بخش ضعیف عمل می‌کنند.

او بیان کرد: اردبیل ،قم، کهگیلویه و بویراحمد، تهران،  زنجان و البرز در  تلاش برای  بالا بردن رتبه خود در صدور مجوز‌های الکترونیکی و شناسه یکتا  هستند. 

سیاح بیان کرد: سازمان ملی استاندارد، انرژی اتمی،  وزارت ورزش و جوانان ،نظام پزشکی، وزارت نفت، نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی از جمله دستگاه هایی هستند که در این بخش همکاری خوبی داشته و اقدام به صدور مجوز الکترونیکی و شناسه یکتا کرده اند.

وی افزود: امروز اعضای اتحادیه مشاوران املاک تهران  برای الکترونیکی کردن مجوزهای کاغذی خود دیداری با ما داشتند.  طبق دستورالعملی که صادر کرده  اند تمامی مجوزهای کاغذی اتحادیه جمع آوری و از این پس  مجوز ها به صورت الکترونیکی صادر می شود  که این اقدام نقش موثری در حذف مجوزهای زیرزمینی دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است