Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رباط‌کریم گفت: تا این لحظه هیچ مورد مثبت به کرونا در رباط‌کریم، پرند و نصیرشهر ثبت نشده است و مردم آگاه باشند و فریب برخی اخبار کذب و دروغ را نخورند و از رسانه‌های رسمی موضوع را دنبال کنند. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، سیدمهدی ساداتی با توجه به شیوع کرونا ویروس و پیشگیری از آن در شهرستان اظهار داشت: تا این لحظه هیچ مورد مثبت به کرونا در رباط‌کریم، پرند و نصیرشهر ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رباط‌کریم گفت: به‌زودی کار ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان رباط‌کریم از جمله ناوگان حمل و نقل عمومی و غیره به همت شهرداری‌ها آغاز می‌شود.

وی افزود: چند مورد مشکوک در رباط‌کریم وجود داشت که به‌خاطر شباهت علائم کرونا با آنفولانزا و سرماخوردگی‌های شدید، تصور می‌‌کردند به این ویروس مبتلا شده‌اند و به بیمارستان مراجعه و پس از مراحل آزمایش و درمان خیلی زود مداوا و از بیمارستان مرخص شدند و ثبت مورد کرونا ویروس نبوده است.

تهران| نرخ ملزومات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ری تحت نظارت استنماینده مردم قم:‌ مبتلایان به ویروس کرونا در قم در حال بهبودی هستنددرگیر شایعات نشوید؛ نتیجه آزمایش افراد مشکوک به کرونا در ایلام منفی است

ساداتی خطاب به مردم شهرستان گفت: اگر علائم خاصی در خود مشاهده کردید وحشت نکنید و با مراجعه به مراکز درمانی اجازه بدهید پزشکان بررسی‌های لازم را انجام بدهند و از شایعه پراکنی خودداری و اخبار این موضوع را از رسانه‌های رسمی دنبال کنید.

فرماندار رباط‌کریم در مورد روش‌های پیشگیری تاکید کرد: بهترین راه مقابله با کرونا ویروس کاهش سفرهای غیرضروری است و از شهروندان می‌خواهیم تا حد امکان سعی کنند در منزل خود بمانند و تمام اصول بهداشت فردی و شخصی در شهر و افراد خانواده در منزل رعایت کنند تا این پدیده جدید از کشور ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/ح

R1338/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک