Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا اظهار کرد، رییس جمهور آمریکا تحریم‌ها علیه بخش نفتی ونزوئلا را شدیدتر کرده و مجازات افرادی را که این اقدامات تازه را نقض می‌کنند، سختگیرانه‌تر کرده است تا فشار را بر دولت ونزوئلا افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا اظهار کرد، واشنگتن خریداران نفت ونزوئلا را که به واردات از شرکت دولتی نفت و گاز این کشور ادامه می‌دهند، مورد مجازات قرار خواهد داد و واسطه‌گرانی را که به دولت نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا برای دور زدن تحریم‌های آمریکا کمک می‌کنند، هدف قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رویترز به نقل از آبرامز گزارش کرد: رییس جمهور تصمیم گرفته است که در مورد بخش نفت ونزوئلا رویکردی سختگیرانه‌تر اتخاذ کند و ما این کار را انجام خواهیم داد. به افرادی که در این بخش مشارکت دارند می‌گوییم که باید از آن خارج شوند.

این دیپلمات خاطرنشان کرد، کمپین فشار واشنگتن تنها بر روسیه متمرکز نخواهد بود، بلکه شرکت‌ها و افرادی که به ونزوئلا اجازه دسترسی به خریداران را می‌دهند نیز هدف قرار می‌دهد. آبرامز افزود، آمریکا برای یافتن شرکت‌هایی که در تبادلات نفت ونزوئلا مشارکت دارند، انتقال کشتی به کشتی را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: کاری که مردم می‌کنند، روی آوردن از یک شرکت به شرکت دیگر است. بنابراین شرکتی که نفت را دریافت می‌کند ممکن است آن را به شرکت دیگری بدهد که آن را منتقل می‌کند یا می‌فروشد. ما همه آن‌ها را تحت تعقیب قرار می‌دهیم. ما شرکت‌هایی را که در این اقدامات دست دارند، دنبال می‌کنیم و تحت تحریم قرار می‌دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تحریم نفتی ونزوئلا نفت ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی تولید تجمعی آریاساسول در ۱۴۰۲

شرکت پلمیر آریاساسول در زمینه تولید تجمعی طی سال ۱۴۰۲ موفق شد ۱۰ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱ تولید کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پلیمر آریاساسول، این مجموعه صنعتی موفق به ثبت رکورد تولید یک میلیون و ۹۶۱ هزار تن محصول در پایان سال ۱۴۰۲ شد که به ترتیب نسبت به سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰، ۱۷۷ و ۵۳ هزار تن بالاتر از سال‌های یادشده بود.

شرکت پلمیر آریاساسول در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به ترتیب یک میلیون و ۷۸۴ و یک میلیون و ۹۰۸ هزار تن محصول تولید کرده بود.

مسئله مهم‌تر در موضوع تولید آریاساسول، ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ایمن در طول فعالیت یک‌ساله بود، به‌نحوی که شاخص جهانی حوادث قابل ثبت در این دوره به صفر یا RCR=۰ رسید.

جهش درآمدی

شرکت پلیمر آریاساسول در سالی که گذشت، در بخش بازرگانی نیز رکورد سالانه مقدار فروش محصولات را جابه‌جا کرد و توانست یک میلیون و ۱۶۳ هزار تن محصول را بفروشد که این رقم در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به ترتیب یک میلیون و ۸۴ و یک میلیون ۱۰۹ هزار تن بوده است.

بر این اساس، مقدار فروش سال ۱۴۰۲ نسبت به سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به ترتیب ۷۹ و ۵۴ هزار تن افزایش نشان می‌دهد.

افزایش مقدار تولید و فروش، افزایش درآمد حاصل از فروش محصولات را به‌دنبال داشت

درآمدهای حاصل از افزایش فروش این شرکت پتروشیمی طی سال ۱۴۰۲ با وجود کاهش قیمت جهانی محصولات پلیمری با افزایشی خیره‌کننده‌ روبه‌رو شد.

ارزش فروش محصولات پتروشیمی آریاساسول در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به‌ترتیب ۲۷۴ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال و ۲۶۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بود، این رقم پارسال به حدود ۳۳۹ هزار میلیارد ریال رسید.

افزایش ۱۰ درصدی تولید تجمعی

آریاساسول در زمینه تولید تجمعی طی سال ۱۴۰۲ موفق شد ۱۰ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱ تولید کند، فروش تجمعی این شرکت در سال ۱۴۰۲ هم ۷ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱ بود.

مبلغ فروش تجمعی آریاساسول نیز در سال ۱۴۰۲ نسبت به فروش تجمعی سال ۱۴۰۱ افزایش ۲۳ درصدی را تجربه کرد، ضمن آنکه تولید اسفندماه ۱۴۰۲ این شرکت نسبت به اسفند ۱۴۰۱ برابر یک درصد و مقدار فروش این ماه نسبت به اسفند ۱۴۰۱، ۵ درصد بالاتر بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولید تجمعی آریاساسول در ۱۴۰۲
  • سقوط آزاد آیفون در چین!
  • معاریو: نتانیاهو همانند یک کودک پرخاشگر رفتار می‌کند
  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • تحریم‌های جدید آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • مادورو از خنثی شدن دو طرح ترور علیه خود طی ۱۵ روز گذشته خبر داد
  • پالایشگاه‌های هندی نفت بیشتری از آمریکا می‌خرند
  • نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست/آمریکا در نسل‌کشی غزه شریک است