Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:37:18 GMT

تقدیر آیت‌الله شبیری زنجانی از طرح اقدام ملی مسکن

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۳۸۱۵

تقدیر آیت‌الله شبیری زنجانی از طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم، وی در دیدار اعضای شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی قم، افزود: مسکن جزو اساسی‌ترین نیازهای افراد است که درصورت تامین آن، علاوه بر رضایت مردم، رضایت خداوند را نیز به همراه دارد.

آیت‌الله شبیری زنجانی ابراز امیدواری کرد: در زمینه تولید و تامین مسکن موفق و موید باشید و به‌طور حتم ثمره زحمات دست‌اندرکاران هدر نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اگر در همه کارها و اقدامات، قصد قربت و رضایت خداوند را مدنظر قرار دهید، موجب مرضی خداوند تبارک‌وتعالی و ائمه معصومین(ع) قرار خواهید گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی قم نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه راه، مسکن و شهرسازی، گفت: طرح اقدام ملی تامین مسکن با هدف خانه‌دار کردن مردم و کنترل قیمت بازار از چند ماه گذشته شروع‌شده است.

حسن صبوری افزود: در استان قم نیز تعداد چهار هزار و ۴۰۰ تَن برای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که تعداد ۲ هزار و ۱۵۵ تَن در مرحله تایید اولیه پذیرفته‌شده‌اند.

وی با اشاره به طرح جامع استان در خصوص تامین مسکن، بیان کرد: تولید ۱۳ هزار واحد مسکونی در طرح جامع استان قم سیاست‌گذاری شده که با توجه به محدودیت زمین برای ۱۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی انجام‌شده است.

وی بیان کرد: پیشرفت کار برای تولید ۲ هزار واحد مسکونی خوب و مثبت ارزیابی می‌شود و به‌تازگی عملیات اجرایی آن شروع‌شده است و امیدواریم پس از دو سال این واحدها ساخته شوند.

برچسب‌ها طرح ملی اقدام مسکن وزارت راه و شهرسازی آیت الله العظمی شبیری زنجانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح ملی اقدام مسکن وزارت راه و شهرسازی آیت الله العظمی شبیری زنجانی طرح ملی اقدام مسکن وزارت راه و شهرسازی آیت الله العظمی شبیری زنجانی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با هدف اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت، زمین‌های مستعد وزارت نفت در ۹ استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به این سازمان معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی تأکید کرد: در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت زمین‌های مستعد ساخت مسکن در ۹ استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت افزود: نمایندگان وزارت نفت زمین‌های مازاد متعلق به این وزارتخانه در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان را به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: موضوع این تفاهم‌نامه تولید و عرضه حداقل ۸۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است.

سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد دیگر دستگاه‌ها شده که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است.

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن در خراسان رضوی
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد
  • ممنوعیت معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین