Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در این دانشگاه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد مصاحبه منسوب به دکتر "محمد حسین بحرینی" رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با عنوان" شیوع ویروس کرونا  در شهر قم به علت حضور ۷۰۰ تبعه چینی بوده است" صورت نگرفته و خبر انتشار یافته از اساس کذب و نادرست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگروه از عموم شهروندان و اهالی رسانه خواسته است برای اطلاع یافتن از آخرین وضعیت اخبار کرونا در سطح شهر مشهد و استان خراسان رضوی فقط به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده و از انتقال اخبار بی‌پایه و اساس به طور جد خودداری کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان خراسان رضوی روابط عمومی قم مشهد ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زورگیران اتوبان صدر دستگیر شدند

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از دستگیری متهمان زورگیری اتوبان صدر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از دستگیری متهمان زورگیری اتوبان صدر خبر داد.

این افراد که چند روز پیش با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری از راننده یک خودرو کرده بودند، با تلاش شبانه روزی پلیس پایتخت دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • بانوی سبزواری به هفت بیمار نیازمند عضو جان بخشید
  • زورگیران اتوبان صدر دستگیر شدند
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت