Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح سه‌شنبه در نشست با پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش پررنگ دارند.

وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور مبنی بر ایجاد پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی در مناطق آسیب‌پذیر منعقدشده، سهم استان بوشهر در ایجاد پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی هشت مورد تعیین شد که از این تعداد چهار پایگاه در بوشهر و چهار تا در شهرستان دشتستان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروستانی به نقش مهم روحانیون در ارتقا سطح فرهنگ جامعه و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و اضافه کرد: نقش روحانی به عنوان امام محله نقش بسیار پررنگ و ارزشمندی است و تأثیر زیادی در ارتقا سطح فرهنگ دینی جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه ۸ پایگاه فرهنگی اجتماعی استان بوشهر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند افزود: این پایگاه‌ها از نیمه دوم سال گذشته آغاز به کار کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: باید همه باهم برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن فعالیت بکنیم و باهم و در کنار هم برای خدمت به مردم و به ویژه جوانان آماده‌باشیم و در ایام شادی و ایام نگرانی و غم، همراه مردم باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم تقویت طرح امام محله در سطح مراکز شهرستان‌های استان تأکید و خاطرنشان کرد: این طرح باید در سطح مراکز شهرستان‌ها ارتقا یابد و امامان محله شهری و روستایی در بوشهر در قالب طرح امام محله به فعالیت در سطح استان مشغول به فعالیت و خدمت هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آسیب های اجتماعی تبلیغات اسلامی جامعه شهری و روستایی وزارت کشور انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پایگاه های فرهنگی اجتماعی آسیب های اجتماعی کاهش آسیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، جعفر میعادفر، در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت.

وی از فعالیت دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت‌های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی