Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر ویروس کرونا در بازی با ذوب‌آهن تصمیم گرفتم که شادی گل نکنم و روی دوش فرهاد مجیدی نپرم. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

بهزاد غلامپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیستم و دیگر مسائل صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: استقلال در روزی که خیلی خوب بازی نکرد، سه امتیاز مهمی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا این مسئله را می‌پذیرید که تیم‌تان مانند همیشه نبود؟

بعد از بازی آخرمان در لیگ قهرمانان آسیا که داوران حق‌مان را خوردند و گل صد درصد‌ استقلال را نگرفتند، توانستیم در بازی با ذوب‌آهن در لیگ برتر سه امتیازی باارزش بگیریم. نیمه اول بازی پایاپای بود، اما در نیمه دوم بدن بازیکنان تحلیل رفت. یک‌سری‌ از بازیکنان سرماخوردگی داشتند و برخی نفرات نیز مصدوم بودند. در کل خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتیم.

* تسنیم: ذوب‌آهنی‌ها به گل اول استقلال اعتراض زیادی داشتند.

به این موضوع ورود نمی‌کنم و آن را برعهده کارشناسان داوری می‌گذارم. برای ما بارها اشتباه داوری رخ داده و برخی مواقع این اشتباهات برای تیم‌های دیگر اتفاق می‌افتد. نمی‌توان گفت داور غرض‌ورزی کرده است. تصمیم داور را می‌توان اشتباه نامید.

* تسنیم: نبود تماشاگران چقدر در کیفیت بازی تأثیرگذار بود؟

وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها تشخیص دادند که به دلیل شیوع ویروس کرونا نباید در ورزشگاه‌ها تجمعاتی صورت بگیرد و بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شوند. دستور داده بودند که برای سرایت نکردن بیماری، کسی به ورزشگاه نیاید.

* تسنیم: به خاطر همین موضوع، ترجیح دادید دیگر مثل گذشته شادی گل‌های معروف‌تان را انجام ندهید و روی دوش فرهاد مجیدی نپرید؟

بله، برای اینکه رعایت کنیم، مشت زدیم و روی دوش مجیدی نپریدم!

* تسنیم: شادی گل محمد دانشگر و مهدی قائدی هم به این ویروس ارتباط داشت؟

اگر چه شادی گل طنز بود، اما به نوعی آموزش هم بود تا تماسی برقرار نشود.

* تسنیم: اذیت نشدید که نمی‌توانستید به خاطر عادت همیشگی شادی کنید؟

آدم گرفتار بیماری نشود، بهتر است. در آینده می‌توان شادی گل‌ها را انجام داد، اما امروز بهتر است شرایط یکدیگر را درک کنیم و محتاط باشیم.

* تسنیم: فکر می‌کنید چقدر شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارید؟

ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که هواداران خوشحال کنیم. نتایج به یکسری شرایط برمی‌گردد و امیدوارم این شرایط طوری رقم بخورد که بتوانیم قهرمان شویم.

* تسنیم: فکر می‌کنید عدم برگزاری دیدار سپاهان - پرسپولیس به ضرر استقلال بود؟

در این زمینه، سازمان لیگ و کمیته انضباطی باید تصمیمی بگیرند که نه این دو تیم ضرر کنند نه تیم‌های دیگر. باید عاقلانه تصمیم‌گیری شود که هیچ تیمی متضرر نشود.

* تسنیم: پس از بازی با الاهلی عربستان، برخی افراد از عملکرد سیدحسین حسینی انتقاد کردند و معتقد بودند که دروازه‌بان استقلال به دلیل درگیری با سیدمهدی رحمتی تمرکز کافی ندارد. چه صحبتی با او کرده‌اید؟

اگر این ماجرا نپردازیم، بهتر است. با حسینی صحبت کردم که دیگر ورود نکند. هر کسی باید روی کار و تیم خودش تمرکز کند. فوتبال حرفه‌ای است و باید رو به جلو حرکت کنیم.

* تسنیم: در حال حاضر دغدغه اصلی کادر فنی و بازیکنان چیست؟

همه از مدیریت باشگاه گرفته تا باشگاه باید برای این تیم امکانات و زمین باکیفیت تهیه کنند تا روند خوبی در لیگ برتر، حذفی و آسیا داشته باشیم.

* تسنیم: و صحبت پایانی؟

امیدوارم کرونا ویروس ریشه‌کن شده و مردم در سلامت باشد. مجموعه دولت، کارشناسان و وزیر بهداشت تلاش کنند که این بیماری در کشور از بین برود.

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیستم؛ استقلال از سپاهان سبقت گرفت، اختلاف پرسپولیس با سایر مدعیان بیشتر می‌شود؟

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر شادی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از دیدار استقلال و آلومینیوم اراک بود که حضور یک خانم در زمین جنجال فراوانی به پا کرد و حسین حسینی هم برای حمایت از این خانم با ماموران مستقر در استادیوم جر و بحث کرد. با پایان بازی پیش بینی می‌شد حسینی به کمیته انضباطی احضار شود، اما حسین مرادمند بدون اینکه دلیلی برای احضار وی مطرح شود به فدراسیون فرا خوانده شده است.

دلیل احضار مرادمند مصاحبه وی پس از بازی است، زیرا او تمامی داوران و ارکان کمیته داوران را به باد انتقاد گرفت و به همین دلیل او هم باید برای ادای توضیحات راهی فدراسیون فوتبال شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!
  • شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)
  • رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • ائتلاف داوران علیه جواد نکونام ؟ | این شرافت فروختنی نیست