Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت: آن جیب‌هایی که برای سختی و غم مردم دوخته می‌شود بسیار خطرناک است و برای آخرت آنها جز خسارت چیز دیگری ندارد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز  در مراسم افتتاخ منطقه یک آزاد راه تهران شمال طی سخنانی با انتقاد از برخی محتکران مواد بهداشتی و ماسک گفت: شادی و غم مهم نیست مهم این است که در این شادی و غم‌ها چطور به هم کمک می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حالا یک ویروسی آمده و اینطور نیست که تنها در ایران آمده باشد و به هر حال به عنوان مسافری بی دعوت به کشورهای دیگر نیز بالاخره خواهد رفت. ولی خداناکرده نباید اینطور باشد که عده‌ای از این حوادث سو‌استفاده کنند و در شرایطی که مردم در سختی هستند برای خود از این سختی مردم جیب بدوزند.

رئیس جمهور گفت: آن جیب‌هایی که برای سختی و غم مردم دوخته می‌شود بسیار خطرناک است و برای آخرت آنها جز خسارت چیز دیگری ندارد. مردم امروز برای یک کالای ضدعفونی کننده و برای یک ماسک گرفتار هستند و در این شرایط عده‌ای برای سود بیشتر اینگونه اجناس را احتکار می‌کنند. خداوند برای کسب روزی حلال اینهمه راه قرار داده است چرا ما باید برای کسب سود بیشتر متوسل به راه‌های حرام شویم.

خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

R1455/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رئیس جمهور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!

صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

به گزارش تسنیم، مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است
  • تاثیر بی‌نظیر ماسک آب برنج در جوانی و شادابی پوست
  • پاکستان آماده استقبال از رئیس جمهور ایران
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم
  • نظام بین‌الملل در مورد مبارزه با مواد مخدر به وظایف عمل نکرده‌اند
  • نظام بین‌الملل درموردمبارزه با مواد مخدربه وظایف عمل نکرده‌است
  • نظام بین‌الملل درموردمبارزه با مواد مخدربه وظایف عمل نکرده‌اند
  • نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه با مواد مخدر مسئول است