Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی کرمانشاه، سجاد سلیمانی اظهار داشت: این سازمان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی توجیهی با حضور کارشناسان مرکز بهداشت استان برای رانندگان در خصوص چگونگی ضدعفونی کردن سطوح و حفظ بهداشت و رعایت نکات مؤثر بهداشتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین از دیگر شیوه‌ها و ابزارهای اطلاع رسانی مانند ارسال پیامک‌های توصیه بهداشتی و… برای آگاه سازی استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه از شهروندان خواست در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نکات بهداشتی را به منظور حفظ سلامت خود و سایر شهروندان رعایت کنند.

سلیمانی تصریح کرد: شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند که تمهیدات لازم اندیشیده شده است و درصورتی که خود آنها مراعات کنند، هیچ گونه مشکلی به لحاظ ابتلاء به بیماری کرونا پیش نخواهد آمد.

کد خبر 4862677

منبع: مهر

کلیدواژه: تاکسیرانی کرمانشاه سلیمانی ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ علی عباسی کسانی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مجموعه پلیس فتا استان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز از کارت‌بانکی آنها موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا و اظهارات شکات مشخص شد کارت‌بانکی  این شهروندان توسط کلاهبرداران در قالب فروشنده سیار و با استفاده از دستگاه اسکیمر کپی و مبالغی از حسابشان به‌صورت غیرمجاز سرقت شده است.
سرهنگ کسانی  گفت: تیمی از کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و متوجه شدند مالباختگان از چندی پیش از فروشندگان دوره گرد در یکی از محلات شهر کرمانشاه اقدام به خرید کرده‌اند.
رئیس پلیس فتا کرمانشاه افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان برداشت غیرمجاز و محل اختفای آنها شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.
وی با اشاره به اعتراف متهمان به ارتکاب جرم کلاهبرداری اسکیمری  اظهار داشت: این افراد در بازجویی‌ها عنوان کردند که در قالب فروشنده سیار میوه و تره‌بار کارت‌های بانکی ۲۳ نفر از خریداران را کپی و در یک فرصت مناسب اقدام به خرید طلا و احشام به میزان ۵ میلیارد ریال کرده اند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • ضرورت رعایت نکات ایمنی در شرایط جوی و دریایی ۲۸ و ۲۹ فروردین
  • برای خوش اندام شدن این نکات را رعایت کنید