Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی زندیه وکیلی روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: پس از اطلاع پیدا کردن از اخطاریه‌های هواشناسی از طریق پیامک و ابلاغ کتبی به فرمانداران به عنوان رؤسای کمیته حوادث مترقبه شهرستان ابلاغ شده و بلافاصله جلسات تشکیل و صورت جلسات ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به ۳۳ شهردار شهرستان توصیه‌های لازم ابلاغ شده است و به لحاظ تجهیزات در آمادگی کامل قرار دارند. در این فاصله لایروبی در حوزه شهری انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی افزود: در محدوده روستایی ارائه خدمات گسترده‌تر است و به دهیاران ۳۰۰ اخطار پیامکی ارسال شده است به نظر می‌رسد، تمام بدنه مدیریت شهری و روستایی در آمادگی کامل قرار دارند.

زندیه وکیلی گفت: با توجه به بارش‌ها فرمانداران از طریق دهیاری‌ها احتمال خطر در محدوده روستاها را اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: دو الی سه نقطه آسیب در شهر اراک وجود دارد که متولیان امر موفق نبودند، ۱۷ الی ۱۸ خانه در محدوده کرهرود که بایستی اهالی آن‌ها جابجا می‌شدند و جلساتی اخیراً برگزار شده که منجر به نتیجه نشده است، شهرداری اراک باید برای تخلیه آن خانه‌ها اقدام کنند.

وی افزود: در منطقه ضامنجان روستاهایی در حریم قرار دارند، دهیاری اقداماتی انجام داده اما کافی نیست و فرمانداری اراک نسبت به این منطقه نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: پل هفت دهنه در ساوه تخریب شده و آن چیزی که الان وجود دارد به طور موقت با لوله است، استحکام ندارد و موقت است. راهداری در صورت احتمال خطر سازی این مسیر را امتداد دهد و مردم همان مسیر چند کیلو متری را استفاده کنند. فرماندار ساوه باید مدیریت لازم نسبت به این قضیه را انجام دهد.

کد خبر 4862586

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی مدیریت بحران انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به آسیب‌هایی که حضور زباله‌گردها در سطح استان ایجاد می‌کنند، گفت: وضعیت موجود نیازمند ساماندهی و اجرای طرح واحد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با مدیر و معاونان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم که به مناسبت هفته زمین پاک انجام شد، با اشاره به ارزش اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری در امر نظافت و بهداشت شهروندان، اظهار داشت: زمانی که بهداشت و نظافت تعطیل شود ارزش کار مشخص می‌شود و همگان متوجه اثر آن می‌شوند.

وی افزود: نیروی انتظامی استان هر آنچه در توان و حوزه اختیارات دارد در راستای ارائه خدمات دقیق‌تر و مناسب‌تر خدمات ارائه می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان قم در ارتباط با نقش سلامت و بهداشت در بحث امنیت و اقداماتی که در این زمینه می‌توان انجام داد، گفت:  افراد که در حوزه‌های مختلف با مردم در تماس هستند باید از هر نظر وارسته بوده و تعیین صلاحیت شده باشند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در پایش افراد فعال در حوزه‌های مختلف و مرتبط با مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس پیشگیری آمادگی‌های لازم جهت ارائه آموزش با هدف ارتقا بحث امنیت به این افراد را دارند.

میرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت زباله گردها و ضایعاتی‌ها در سطح شهر افزود: سرقت اموال، ایجاد آلودگی‌های صوتی و غیره از جمله آسیب‌هایی است که این معضل اجتماعی در سطح استان ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در خصوص ساماندهی وضعیت فعلی این معضل اراده خوبی شکل‌گرفته است، تصریح کرد: وضعیت موجود نیازمند ساماندهی و اجرای طرح واحد بوده و در این راستا هرگونه حمایت و پشتیبانی از سوی پلیس انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد