Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:03:14 GMT

مراسم اعتکاف در گیلان برگزار نمی شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۴۳۶۰

مراسم اعتکاف در گیلان برگزار نمی شود

حجت الاسلام گلمیرزاده از لغو مراسم اعتکاف به‌‌منظور پیشگیری از ویروس کرونا در گیلان خبرداد.

حجت‌الاسلام «سیدحسین گلمیرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت یا اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان و ضرورت رعایت بهداشت فردی و عمومی به‌جهت مقابله با این بیماری اظهارداشت: همکاری و وحدت عمومی در رعایت بهداشت و درمان در شرایط فعلی بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی، آموزشی و  پژوهشی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه مقابله با ویروس کرونا جدی گرفته شود گفت: در این راستا تبلیغات اسلامی گیلان توصیه‌های لازم را به امامان جماعت در سراسر استان جهت جلوگیری از بیماری داده است.

 

وی اضافه کرد: محدودیت اجرای برنامه‌های مذهبی در مساجد و رعایت بهداشت عمومی از جمله نکاتی است که در مکان‌های مذهبی مورد توجه است.

 

حجت‌الاسلام گلمیرزاده اذعان کرد: همه مردم به نکات بهداشتی وزارت بهداشت توجه کرده و از شایعات بپرهیزند تا از ایجاد رعب و وحشت در جامعه جلوگیری شود. 

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به مراسم پر فیض اعتکاف اظهارکرد: با توجه به پیشروی این بیماری در گیلان، مراسم اعتکاف برگزار نخواهد شد و در صورت تغییر در روند بیماری و کاهش آن چگونگی اجرای این مراسم پر فیض اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

حجت الاسلام گلمیرزاده تاکید کرد: ایجاد آرامش عمومی از نکاتی است که رسانه‌ها و مبلغان در این شرایط حاد باید بدان توجه کرده تا از این بحران با همکاری یکدیگر به سلامتی عبور کنیم.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در گیلان مساجد گیلان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • مراسم رسمی استقبال از حجت‌الاسلام رییسی در پاکستان