Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، مهدی فراهانی در خصوص عملکرد 11 ماه این اداره در سال 98 با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نگهداری راه ها بیان کرد: در این راستا 134 کیلومتر عملیات لکه گیری با آسفالت گرم و سرد در محورهای فرمهین–خنجین، فرمهین–قرمز چشمه، آهنگران–ساروق، فرمهین–تفرش،خنجین و امام درویشان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تسطیح و رگلاژ شیب شیروانی به طول 25 کیلومتر در محورهای فرمهین–خنجین، فرمهین-تفرش، شیرین آباد–تلخاب و شانه سازی و رگلاژ شانه خاکی به طول 22 کیلومتر در محورهای فرمهین–تفرش، محور روستایی مجد آباد کهنه، فرمهین-قرمزچشمه، فرمهین–خنجین، شیرین آباد- تلخاب اظهار کرد: در طول 11 ماهه اخیر در محورهای فرمهین–اراک، خنجین–امام درویشان، فرمهین-خنجین هفت نقطه حادثه خیز رفع شده است، همچنین در محورهای خنجین–امام درویشان، خنجین–فردقان، فرمهین–قرمز چشمه 6 مورد عملیات ترانشه برداری انجام گرفت. فراهانی تیغ زنی 86 کیلومتر از محورهای شهرستان، اجرای لایه حفاظتی فوگ سیل به طول 15 کیلومتر در محورهای فرمهین–تفرش–عزیزآباد-جونوش، شیرین آباد–تلخاب و اجرای روکش آسفالت به میزان 170 تن در محورهای مجد آباد کهنه–سه راهی مجدآباد را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه نگهداری راه های شهرستان فراهان عنوان کرد. وی با اشاره به تغمیر و مرمت و نگهداری 7 پل در محورهای فرمهین – کاظم آباد + فرمهین–حسینه، فرمهین-خنجین اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه 98 مورد عملیات تنقیه، لایروبی و اصلاح کانال هدایت آب قنوها و پلهای آبرو در محورهای فرمهین–خنجین، خنجین–فردقان، تلخاب-آرزومند، شیرین آباد–تلخاب، یک پارکینگ در محور مجدآباد کهنه، اصلاح هندسی سه تقاطع در محورهای محور فرمهین–تفرش (امامزاده ذلف آباد)، تقاطع آهنگران، سه راهی مجدآباد اجرایی شده است، همچنین 8 هزار و 90 کیلومتر برفروبی طی 19 روز انجام شد که در این راستا 346 تن نمک و هزار و 404 تن ماسه مصرف شد. رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای فراهان به عملکرد این شهرستان در حوزه ایمنی و حریم راه ها اشاره کرد و گفت: در طول 11 ماه اخیر 4 شاخه تابلوی اطلاعاتی و انتظامی در محور های فرمهین – اراک، فرمهین – خنجین، فرمهین – قرمز چشمه، 550 عدد تابلوی علائم ایمنی مسیرنما و 155 عدد تابلوی استوانه ای در محورهای فرمهین–مجدآباد کهنه، فرمهین–تفرش، آهنگران–ساروق، فرمهین–خنجین، فرمهین–اراک، آهنگران–آشتیان و 9 روشنایی جدید در سه راهی مجدآباد کهنه نصب شد. وی نصب 5 چراغ چشمک زن جدید، تعمیر 36 چراغ چشمک زن، خط کشی 55 کیلومتر از محورهای فرمهین –اراک، نصب 338 متر گاردریل و 8 متر نیوجرسی در محورهای فرمهین–مجدآبادکهنه، خنجین–فردقان، خنجین–کسرآصف، شیرین آباد–خنجین، پاکسازی حریم راه ها از نخاله به میزان 210 مترمکعب، ایمن سازی 5 تقاطع در محورهای فرمهین–اراک، فرمهین-تفرش، آهنگران، رفع 6 مورد تجاوز حریم، احداث 6 سرعتکاه در محورهای فرمهین–آقازیارت و فرمهین–ماستر را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره در شهرستان فراهان شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: محورهای فرمهین فرمهین خنجین فرمهین تفرش شیرین آباد آباد کهنه انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محورهای چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده دزدبند، آزادراه تهران– پردیس محدوده ورودی آزادراه و محور تهران– رودهن محدوده جاجرود، ترافیک نیمه سنگین برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده دزدبند

- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده ورودی آزادراه

- ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – رودهن محدوده جاجرود

- تردد روان در محورهای فیروزکوه، هراز و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

*در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل هشتگرد تا شرکت ماموت و پل فردیس تا پل کلاک

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی و مهرویلا تا پل حصارک و محدوده ینگی امام

- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – ساوه حدفاصل ورودی آزادراه تا رضی آباد

- ترافیک سنگین در محور تهران – شهریار در برخی مقاطع

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های سیستان بلوچستان و کرمان

محورهای مسدود شریانی

محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

محور گشت - سراوان

بندر خمیر – بندرلنگه

نیکشهر – چابهار

رودبار جنوب - ایرانشهر

محورهای مسدود غیرشریانی

محور هشتگرد – طالقان

محور چاهان – زرآباد

جکدان – جاسک

فنوج – کتیج – رمشک

دلگان – بمپور

قصرقند – نیکشهر

بمپور – فیروزآباد

ایرانشهر – خیرآباد

نیکشهر – بنت

جلگه - چاه اسحاق

کنارک – زرآباد

فنوج - اسپکه

بمپور – جلگه

ایرانشهر - مهرستان

کمربندی جدید خرانق – یزد

عنبرآباد - بلوک

بریس - چابهار

نوبندیان – ریمدان

رودبار – زهکلوت (فرعی مظفرآباد و آبسردوئیه)

فنوج – بنت

رودبار _ زهکلوت (فرعی بیژن آباد)

اسپکه – بمپور

دلگان - زهکلوت

کد خبر 744928

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در کشور
  • لایروبی انهار کشاورزی در تالش
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور