Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@06:10:46 GMT

لمپارد: بایرن شانس بالایی برای صعود دارد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۴۵۰۱

لمپارد: بایرن شانس بالایی برای صعود دارد

سرمربی چلسی اعتراف کرد بایرن مونیخ شانس زیادی برای بردن تیمش و صعود به مرحله بعد دارد.

به گزارش مشرق، سومین شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دیدار چلسی با بایرن مونیخ و ناپولی با بارسلونا همراه خواهد بود.

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: من می‌فهمم که شانس چلسی را نسبت به بایرن مونیخ کم می‌دانند و من هم موافق هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن تیم  بسیار قوی است و شانس بالایی برای صعود دارد ولی ما تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد و می‌خواهیم برابر یک تیم قدرتمند در اروپا خودمان را به چالش بکشیم و حریف‌مان را شکست دهیم. این دیدار اهمیت زیادی برای ما دارد و باید نشان دهیم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

بیشتر بخوانید:

بایرن‌ آماده انتقام ازچلسی/جدال بارسا و ناپولی

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: بایرن مونیخ تیم یک‌دست و کاملی است و هیچ تیمی در اروپا دوست ندارد برابر این تیم قرار گیرد. آن‌ها بازیکنانی دارند که از تجربه بالایی در لیگ قهرمانان بهره‌مند هستند و می‌توانند کار را برای شما تمام کنند ولی باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم. خیلی مهم است که در خانه از بایرن مونیخ گل نخوریم وگرنه کارمان برای صعود به مرحله بعد خیلی سخت می شود. یک دیدار دشوار در مونیخ در انتظار ما است و باید بتوانیم در خانه در کنار هواداران‌مان نتیجه خوبی به دست بیاوریم تا بتوانم در مونیخ با خیال راحت به میدان برویم.

فرانک لمپارد، سرمربی فعلی تیم چلسی کاپیتان تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپای ۲۰۱۲ بود که توانست در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرد و باید دید او در این مرحله نیز می‌تواند برای بایرن دردسرساز شود یا خیر.

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا فوتبال چلسی لیگ قهرمانان اروپا لمپارد سرمربی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند

آفتاب‌‌نیوز :

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که مصاف این دو تیم در پایان وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

با توجه به تساوی ۳ بر ۳ این دو تیم در دیدار رفت کار به ضربات پنالتی کشیده شد که تیم فوتبال رئال مادرید توانست با نتیجه ۴ بر ۳ از سد حریف خود عبور کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

پیش از این تیم فوتبال بایرن مونیخ با غلبه بر آرسنال جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده بود.

تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان توخل خاتمه پیدا کرد.

تک گل این دیدار را کیمیش توانست با یک ضربه سر تماشایی به ثمر برساند.

دیدار رفت این دو تیم در خانه آرسنال با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ تمام شده بود و به این ترتیب باوارایی‌ها موفق شدند در خانه خود جشن صعود به مرحله نیمه نهایی را بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • توخل: این برد ارزش بالایی برای من دارد؛ در نیمه‌نهایی مقابل بزرگترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • نبرد آرسنال و بایرن مونیخ/ یکی در پی افتخار و دیگری در پی حیثیت
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است