Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرآورد فوتبال اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی برگزار می‌شود که نسبت به بازی رفت غایبان زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن روز پنج‌شنبه ۸ اسفند ماه از ساعت ۱۶:۱۵ و در ورزشگاه فولادشهر شهرآورد اصفهان را برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان و ذوب‌آهن در همه ادوار لیگ برتر حاضر بوده‌اند و در ۳۷ جدال قبلی در لیگ برتر ۱۷ برد برای سپاهان، ۱۱ برد برای ذوب آهن و ۹ تساوی ثبت شده است؛ بیشترین برد متوالی در شهرآورد به سپاهان اختصاص دارد که با چهار برد متوالی در بازی‌های رفت‌ و برگشت در دوره اول و دوم لیگ برتر کسب کرده، البته ذوب‌آهن قبل از لیگ برتر و در سال ۵۶ تا ۷۲، موفق به کسب چهار برد متوالی شده است.

مهدی رجب‌زاده مهاجم تیم ذوب‌آهن در بین برترین گل‌زنان برتر این دیدار با پنج گل زده در صدر جای دارد، محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان و ادموند بزیک مهاجم سابق این تیم با چهار گل زده در رده‌های بعدی جای دارند.

بازی برگشت سپاهان و ذوب‌آهن در حالی روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد که بازی رفت را سپاهان با ۲ گل ولسیانی و استنلی در ورزشگاه نقش‌جهان برنده شد، ذوب‌آهن نیز بعد از این بازی ۲ بازی پیاپی بعدی را باخت.

اما این شهرآورد با بازی‌های قبلی تفاوت‌هایی دارد که مهم‌ترین آن برگزاری بازی بدون حضور هواداران است که برای اولین‌بار رخ خواهد داد؛ براساس آخرین تصمیم‌گیری صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال رقابت‌های هفته‌های آتی لیگ برتر تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به غیر از هواداران، هستند چهره‌های دیگری که در این دیدار غایب هستند، علی‌رضا منصوریان سرمربی سابق ذوب‌آهن که هدایت سبز‌پوشان در نیم‌فصل نخست را برعهده داشت، از غایبان سرشناس بازی برگشت خواهد بود؛ منصوریان بعد از ۱۵ هفته و به صورت توافقی از ذوب‌آهن جدا شد.

امیرارسلان مطهری، میلاد فخر‌الدینی، محمدزبیر نیک‌نفس و محمدرضا خلعتبری از جمله بازیکنان ذوب‌آهن هستند که در نقل و انتقالات نیم‌فصل از این تیم جدا شدند و در شهرآورد حضور ندارند؛ در سپاهان نیز حامد بحیرایی و مهدی رحیمی، ولسیانی و عزت‌اله پورقاز هم غایبان سپاهان هستند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان فوتبال سپاهان ذوب آهن منصوریان هواداران کرونا لیگ برتر فوتبال شهرآورد لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود