Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-30@00:55:35 GMT

محرومیت سنگین »مسعود شجاعی»از سوی کمیته انضباطی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۴۷۰۸

محرومیت سنگین »مسعود شجاعی»از سوی کمیته انضباطی



کمیته انضباطی ارای مربوط به دیدار گل‌گهر - تراکتور را صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مسابقه تیم های گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز از سری رقابتهای هفته نوزدهم لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که از سوی مسعود شجاعی، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال داور مسابقه که منجر به اخراج شد و همچنین افترا به داور در فضای مجازی، رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس،وی به محرومیت سه جلسه ای از همراهی تیم خود و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)

همچنین تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل

به گزارش "ورزش‌ سه"، شروع رقابت‌های فشرده لیگ برتر در سال جدید با مصاف تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز خواهد بود؛ دیداری بسیار تعیین کننده در سرنوشت مسابقات که معوقه هفته اول رقابت‌ها در دور برگشت و به دلیل حضور طلایی پوشان اصفهانی در رقابت‌های آسیایی به تاخیر افتاد.

این رقابت مهم روز پانزدهم فروردین ماه برگزار می‌شود و سپاهانی‌ها به امتیازات کامل این مسابقه نیاز مبرم دارند و دوست ندارند اتفاقات سال گذشته در تبریز که عامل اصلی در دور شدن آنها از قهرمانی بود، تکرار شود.

در همین راستا رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان ظهر روز پنج‌شنبه مصاحبه‌ای با "ورزش‌ سه"، انجام داد و طی گفتگویی که با خبرنگار ما داشت ضمن انتقاد از حواشی دیدار برگشت سال گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز نظیر لیزرپراکنی و گرفته نشدن دو پنالتی به سود سپاهان از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ درخواست کرد برای از بین رفتن این شبهات بازی با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شود.

در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر دو دیدار رفت و برگشت دربی با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شد و سپاهانی‎‌ها که پیش‌تر به اشکال مختلف به این موضوع و تبعیض اعتراض کرده بودند، حالا امیدوارند مصاف سرنوشت سازی که در تبریز دارند با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی در آستانه بازی با تراکتور
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته‌های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان