Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: تا امروز ۶ اسفند ماه ۳۶۵ داوطلب در آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی ثبت نام کرده‌اند، ظرفیت کل پذیرش ۳۸۰ نفر خواهد بود.

آبتین حیدرزاده رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت:  ثبت‌نام در سی‌وچهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۹ از دوشنبه پنجم اسفند ماه آغاز شده است و تا ۱۲ اسفند ۹۹ ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

وی با بیان اینکه تا امروز ۶ اسفند ماه ۳۶۵ داوطلب در آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: ظرفیت دقیق پذیرش در آزمون دستیار رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۹ هنوز به طور دقیق اعلام نشده است، بنابراین طبق روال سال‌های پیش ظرفیت کل پذیرش حدود ۳۷۰ تا ۳۸۰ نفر خواهد بود.

حیدرزاده در پابان خاطرنشان کرد: سی‌وچهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی به شکل تمام الکترونیک در ۱۹ حوزه و ۱۷ شهر کشور برگزار خواهد شد. همچنین تعداد رشته‌های تخصصی دندانپزشکی ۱۰ رشته است و برای پذیرش ۱۱۰ نفر نیز اعلام نیاز بومی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دستیاری دندانپزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی رشته های تخصصی دندانپزشکی آزمون پذیرش دستیار ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد

 حبیب غزنوی  اظهار کرد: در نامه دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مجاز به پذیرش سه دانشجو رشته پرستاری در مقطع دکتری شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی دکتری رشته پرستاری کمک بزرگی به ارتقاء جایگاه دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های بزرگ سیستان و بلوچستان است و در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۴۰۲ عضو هیات علمی دارد.

وی عنوان کرد: در سه سال گذشته چندین رشته در مقاطع تحصیلی مختلف، بخصوص در مقطع دکتری و تخصص از جمله گوش و حلق بینی و اندو به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزوده شده که ماحاصل تلاش های صورت گرفته به منظور ارتقاء حوزه آموزش بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌ های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی از اول اردیبهشت
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد