Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که سامانه کم فشار بارشی از سمت غرب همزمان با روز سه شنبه وارد استان سمنان شده است. نتیجه ورود این سامانه کم فشار بارشی اما کاهش دما، بارش باران و برف در ارتفاعات و همچنین وزش شدید باد خواهد بود.

هواشناسی همچنین پیش بینی سیل و آب‌گرفتگی معابر استان سمنان به خصوص در شهرهای غربی را بیان کرده و به مردم هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرعت وزش باد همچنین در برخی نقاط استان سمنان طی فردا و پس فردا به ۷۲ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید در نتیجه علی رغم بارش‌ها و آب گرفتگی معابر باید منتظر تند باد نیز در استان بود.

از سوی دیگر هوا نیز کمی سرد می‌شود بیشینه و کمینه دمای هوای سمنان در روز شنبه ۱۴ و ۱۰ درجه بالای صفر است اما برای فردا و پس فردا این شاخص به ترتیب ۱۲ و پنج درجه بالای صفر و هشت و یک درجه بالای صفر گزارش می‌شود که حاکی از برودت هوا دارد.

هم اکنون آسمان سمنان نیمه‌ابری است و دماسنج‌ها بر روی عدد ۱۰ ایستاده‌اند دمای هوا در شاهرود و دامغان نیز ۱۱ و ۱۳ درجه بالای صفر است گفتنی است از امروز عصر بارش باران در بخش‌هایی از استان سمنان آغاز خواهد شد.

دمای هوای میامی ۱۳ درجه بالای صفر است و این شهرستان نیز از امشب شاهد بارش‌ها و برودت هوا خواهد بود احتمال دارد بارش‌ها در منطقه رضوان به صورت برف باشد.

گرمسار و ایوان کی نیز با دمای هوای ۱۱ و ۱۲ تقریباً شرایطی مشابه دارند اما برای فردای این شهرستان‌ها آب‌گرفتگی معابر و بارش باران پیش بینی می‌شود.

در نهایت باید گفت استان سمنان با سه پدیده بارش باران و برف، آب‌گرفتگی معابر و تند باد طی روزهای آخر هفته جاری روبرو خواهد شد.

کد خبر 4862715

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران سمنان آبگرفتگی معابر انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه آب گرفتگی معابر درجه بالای صفر استان سمنان بارش باران دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران

بارش باران از صبح امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت) در شیراز و مناطق اطراف آن باعث آبگرفتگی معابر در این مناطق شد.

دریافت 19 MB

تصویربردار: امین فائضی، مریم سادات رحیم‌زاده / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • بارش باران و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم