Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:02:27 GMT

آشنایی با خیابان‌های دو شهر محبوب ترکیه

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۴۸۱۸

آشنایی با خیابان‌های دو شهر محبوب ترکیه

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سفر به ترکیه همیشه می‌تواند یک انتخاب عالی باشد که شما می‌توانید یک سفر رویایی را برای خود رقم بزنید. کشور ترکیه چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد. از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی گرفته تا رستوران‌ها و مراکز و بازارهای خرید که همه و همه می‌تواند یک سفر شگفت انگیز را برای شما رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوتا از مهم‌ترین و محبوب ترین شهرهای کشور ترکیه، استانبول و آنتالیا می‌باشند که به شدت میان توریست‌ها و گردشگران محبوب می‌باشند و سالانه میزبان مهمانان زیادی از اقصی نقاط جهان هستند. بخش جذاب سفر همیشه خرید می‌باشد که خوشبختانه شما خریدهای بی نظیری می‌توانید از این دو شهر زیبا داشته باشید و یک سفر عالی را برای خود رقم بزنید. با هم دوتا از خیابان‌های معروف خرید استانبول و آنتالیا را بررسی می‌کنیم که شما در سفرهای نوروزی می‌توانید از آن بازدید کنید.

خیابان بغداد استانبول بهترین خیابان برای خرید در سفر به استانبول

خیابان بغداد در استانبول به طول ۱۴ کیلومتر در قسمت آسیایی شهر استانبول می‌باشد. خیابان بغداد استانبول یکی از مشهورترین نقاط برای خرید در استانبول می‌باشد. این خیابان به عنوان یکی از سرزنده‌ترین خیابان‌های خرید در جهان مطرح است. این خیابان بعد از لشکر کشی ارتش به بغداد به وسیله سلطان مراد چهارم نام گذاری شد و بیشتر برندهای با پرستیژ و لوکس دنیا در این خیابان شعبه دارند و بسیار چشم نواز و زیبا هستند. این خیابان همچنین یکی از جاذبه‌های گردشگری استانبول نیز به شمار می‌رود که شما در تور استانبول نوروز ۹۹ می‌توانید از آن بازدید کنید. منطقه اطراف خیابان بغداد در اواخر قرن ۱۹ ساخته شده است. امروزه خیلی از این خانه‌های بزرگ، محل فروشگاه‌های خیلی از برندهای لوکس و لاکچری دنیا می‌باشد.

یک شرکت فرانسوی جاسوسان خرید را به بیش از ۴۰۰ فروشگاه در ۳۰ خیابان خرید محبوب جهان ارسال کرد و از آنها خواست تا تجارب خود، از جمله خدمات مشتریان و سرویسهای بهداشتی، رتبه بندی کنند. در نتیجه یک تحقیق که بین ۳۰ تا از مشهورترین خیابان‌های جهان انجام شد، خیابان بغداد استانبول رتبه چهارم را از بین بهترین خیابان‌های خرید جهان کسب کرد.

مراکز خرید خیابان بغداد شهر استانبول

خیابان بغداد مکانی عالی برای گذراندن یک روز کامل در بین مراکز خرید و فروشگاه‌های برخی از بهترین برندهای جهانی مثل زارا، لویی ویتون، مایکل کورس و تامی هیلفیگر می‌باشد. علاوه بر این برندهای ترکی نیز در این خیابان شعبه دارند. اگر هم به خیابان‌های پشتی آن بروید و در آنجا گشتی بزنید، می‌توانید لباس‌هایی با قیمت‌های ارزان‌تر نیز پیدا کنید و خریدتان را با هر بودجه‌ای که دارید انجام دهید.

این خیابان همچنین برای قدم زدن مناسب است چراکه یک پیاده رو پهن دارد. این خیابان نه تنها محل رفت و آمد ساکنان اطراف این محل است و جوانان ترکیه‌ای در این خیابان گشت و گذار و کیف می‌کنند، بلکه بازدیدکنندگان بی شماری نیز جذب مراکز خرید، رستوران‌های شیک و کافه‌های جذاب این خیابان نیز می‌شوند. علاوه بر همه اینها، خیابان بغداد میزبان خیلی از جشن‌هایی است که در طول سال در استانبول برگزار می‌شوند و مردم از سراسر استانبول به این خیابان می آیند تا دور هم جمع شوند تا جشن بگیرند.

آشنایی با خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا

لند آو لجندز آنتالیا را اغلب به عنوان بهترین شهربازی آنتالیا می‌شناسند. اما حقیقت این است که لند آو لجندز آنتالیا یک مجموعه بزرگ است که ۳ فاز مختلف دارد. در واقع در مجموعه لند آو لجندز آنتالیا فقط شهربازی و پارک آبی وجود ندارد و علاوه بر آنها، یک هتل و یک خیابان خرید نیز ساخته شده است. امروز می‌خواهیم با هم به خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا سر بزنیم و با هم ببینیم که دقیقاً در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا چه خبر است.

ورودی خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا

اول از همه خوشبختانه باید بگوییم که ورودی خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا کاملاً رایگان است. این خیابان یک مکان بسیار زیباست که فقط به درد خرید نمی‌خورد و شما می‌توانید برای عکاسی و گشت و گذار نیز روی آن حساب باز کنید. این خیابان با الهام از شهر زیبای ونیز ساخته شده است و به گونه‌ای طراحی شده است که به نظر می‌رسد روی آب ساخته شده است! در واقع شما برای گشت و گذار در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا می‌توانید سوار قایق شوید و از کانال آب مصنوعی آن عبور کنید و این همان مسأله‌ای است که باعث جذابیت خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا شده است. نکته جالب دیگر درباره بازدید از خیابان لند آو لجندز آنتالیا این است که استفاده از قایق‌های لند آو لجندز آنتالیا نیز کاملاً رایگان است. البته این را هم بگوییم که مسئولین قایقرانی خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا، تمام تلاششان را می‌کنند تا منظور خود را برای گرفتن انعام به شما برسانند و از شما به نوعی طلب انعام می‌کنند.

بهترین زمان بازیدد از خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا

گشت و گذار در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا در طول روز تجربه بسیار جالبی است، اما حقیقت این است که قایق سواری در این خیابان بعد از تاریک شدن آسمان جذاب‌تر است و دلیل این امر هم این است که شب‌ها همه چراغ‌ها و نورپردازی‌های خیابان خرید لند آو لجندز روشن می‌شوند و حال و هوای خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا، درست مثل ونیز رویایی می‌شود!

فروشگاه‌های خیابان خرید لند آو لجندز شهر آنتالیا

در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا تعداد زیادی فروشگاه وجود دارد که عمدتاً مربوط به برندهای ترکیه‌ای و بین المللی هستند. خوشبختانه باید بگوییم که شما با هر بودجه‌ای که داشته باشید، می‌توانید خرید خود را از خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا انجام دهید. چراکه تنوع برندهای مختلف در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا زیاد است و حتی برندهای ارزانی مثل ال سی وایکیکی نیز در آن شعبه دارند. در فروشگاه‌های این خیابان همه نوع کالایی از لباس گرفته تا لوازم آرایشی و حتی کتاب پیدا می‌شود و شما می‌توانید خرید کامل خود را در تور آنتالیا نوروز ۹۹ در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا انجام دهید.

آژانس هواپیمایی مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، خرید تور، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل در خدمت شما مسافران گرامی می‌باشد. شما می‌توانید برای دریافت این خدمات گردشگری به سایت https://www.mehrparvaz.com/ مراجعه نمائید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4862614

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه جاذبه گردشگری استانبول همراه اول کسب و کار بیمه ایران کیش اپلیکیشن موبایل فروشگاه اینترنتی سیستم گرمایشی گروه خودروسازی سایپا تپ سی کسب و کارهای اینترنتی پرداخت الکترونیک جاذبه گردشگری برندسازی کارت بازرگانی ساخته شده شما می توانید خیابان بغداد گشت و گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه

پارلمان تاجیکستان توافق نظامی با ترکیه برای خرید تجهیزات نظامی از جمله پهپاد و آموزش نیروهای نظامی تاجیک توسط ترکیه را تصویب کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مجلس سنای تاجیکستان توافق نظامی این کشور با ترکیه برای خرید تجهیزات نظامی را تصویب کرد.

بر اساس این توافق، مبلغ 50 میلیون لیره از سوی ترکیه به تاجیکستان به صورت اعتبار خرید نظامی در نظر گرفته شده که بر مبنای آن، تاجیکستان می تواند پهپاد و سایر تجهیزات نظامی مدرن را از شرکتهای ترکیه ای خریداری کند.

وزارت دفاع تاجیکستان این توافق را برای مبارزه با تهدیدات تروریستی و گروههای افراطی مهم ارزیابی کرده است.

این اعتبار ظرف مدت 5 سال باید استفاده شود و اگر تجهیزات خریداری شده بیش از مبلغ 50 میلیون لیره باشد، دولت تاجیکستان باید هزینه را پرداخت کند.

2 میلیون لیره از این مبلغ صرف آموزش نیروهای نظامی تاجیکستان در آموزشگاههای نظامی ترکیه خواهد شد. کارشناسان نظامی ترکیه بر نحوه خرید تجهیزات نظامی و هزینه این اعتبار نظارت خواهند داشت.

این توافق در سال گذشته بین وزرای دفاع دو کشور به امضا رسیده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرآیند دیدنی تهیه قهوه ترک روی شن در خیابان‌های استانبول (فیلم)
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • برنامه آمریکا برای ساخت بلندترین آسمان‌خراش/ عکس
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه
  • طرز تهیه و سرو کباب کوبیده و جگر در خیابان‌های ترکیه (فیلم)
  • پشت پرده دیدار رهبر حماس با اردوغان در استانبول
  • زمان مهاجرت ایرانیان ساکن ترکیه فرا رسید؟/ بحران اقتصادی در راه استانبول