Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:28:23 GMT

هیچ گونه تجمع در استان برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۵۰۵۸

هیچ گونه تجمع در استان برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،هدایت الله جمالی پور در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، برای پیشگیری از بیماری کرونا هیچ گونه تجمعی در استان برگزار نمی‌شود و مراسم اعتکاف هم در استان لغو شده است.

جمالی پور افزود: استان قزوین کمترین مواجهه با ویروس کرونا را دارد بنابراین پیشگیری بهترین راهکار است و مسئولان نیز باید در این زمینه با مردم هماهنگ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او، به موضوع احتکار کالا‌های بهداشتی مورد نیاز مردم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: باید با تولید برنامه‌های جذاب در صداوسیما، با چالش‌های فرهنگی احتکار کالا‌های بهداشتی و مورد نیاز مردم، مقابله کرد.

استاندار افزود: باید اعتبارات استانی برای تأمین کالا‌های بهداشتی اختصاص داده شود تا مردم دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم گفت : در استان مورد مثبت قطعی ابتلا به بیماری کرونا نداشتیم و افزود: ٨٠ درصد کسانی که دچار این ویروس هستند بهبود می‌یابند.

دکتر نامدار افزود: خطر این بیماری کمتر از آنفلوآنزاست و دوران نقاهت آن ١٤ تا ٢٧ روز است.

او اضافه کرد: آلودگی این بیماری ۹ روز در سطوح باقی می‌ماند و این نگران کننده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری قزوین کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است گفت : مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • روشی که طول عمر شما را بیشتر می‌کند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا