Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابوالفضل اینانلو سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اظهار داشت: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان البرز به سه نفر افزایش یافت.

اخبار اجتماعی - سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: شامگاه دوشنبه دو مورد دیگر به مبتلایان کرونا در استان البرز افزوده شد.

وی به لزوم بی خطرسازی پسماندهای بیمارستانی  در مراکز خصوصی و دولتی اشاره کرد و گفت: مرکز تشخیص کرونا تا آخر هفته در البرز به طور کامل فعال می‌شود و پروتکل‌های مربوط به آن را تعیین و ابلاغ می شود تا کیت ‌های بیماران در البرز تشخیص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینانلو حذف پذیرایی ادارات تا اطلاع ثانوی، لغو همایش ها، جشن ها و تجمعات  و عدم استفاده خودسرانه از داروهایی مانند کورتون که ضعف سیستم ایمنی بدن را به دنبال دارند مراقبت های لازم برای این ایام دانست.

وی با اشاره به اینکه باید از مصرف قلیان و سیگار به دلیل مستعد سازی ریه برای بیماری‌های تنفسی خودداری کرد، تاکید کرد: مردم تا حد امکان از منازل خارج نشوند و توصیه‌های علوم پزشکی و پدافند زیستی مقابله با کرونا را جدی بگیرند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرونا قلیان دانشگاه علوم پزشکی استان درمان سیستم ایمنی بدن قلیان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  همزمان با هفتۀ سلامت طرح غربال‌گری و پایش سلامت کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به‌همت گروه بهداشت عمومی و با همکاری دانشجویان به‌مدت دو روز در شهرک سلامت دانشگاه برپا شد.

دکتر هادی علیزاده، رئیس دانشکدۀ بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه هدف از اجرای این طرح را ارائۀ آموزش‌های لازم برای اصلاح شیوۀ زندگی سالم دانست وگفت: در راستای برگزاری هفتۀ سلامت با شعار "سلامت خانواده، مردمی‌سازی سلامت" و با توجه به این موضوع که چاقی و دیابت از مشکلات عمده و شایع در جامعه می‌باشد و رفتار‌های سلامت افراد جامعه دست‌خوش تغییرات زیادی شده است.

وی گفت: اقدامات پیشگیری کننده می‌تواند رفتار‌های نامناسب بهداشتی را در افراد تغییر دهد و سبک زندگی سالم را جایگزین سازد و بدین منظور برای ارتقاء آگاهی خانوادۀ دانشگاه، ایستگاه غربال‌گری و پایش سلامت برپا شد.

وی با تاکید بر اهمیت افزایش آگاهی دربارۀ بیماری‌های غیر واگیر هم گفت: دیابت و فشار خون از جمله بیماری‌هایی است که بدون علامت و به اصطلاح خاموش هستند، به‌طوری که گاه افراد دارای دیابت و یا فشار خون بالا هستند، اما هیچ علامتی را تجربه نمی‌کنند و افراد معمولا پس از بررسی‌های معمول فشار خون و آزمایش قند خون متوجه می‌شوند که به پرفشاری خون و یا دیابت مبتلا هستند؛ از این رو تشخیص و شناسایی به‌موقع در درمان این بیماری‌ها بسیار مهم است.

 

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد