Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوان شرکت در رویداد "اکسیر" یا نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران یا رویداد "اکسیر"، ویترینی برای نمایش و معرفی اختراعات برگزیده به سرمایه‌گذاران محسوب شده و کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برگزاری آن فرصتی برای توسعه مهارت‌های خلاقانه استعدادهای جوانان و نوجوانان فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه دیدگاه‌ها، انتقال تجربیات و به اشتراک‌گذاری رویکردهای فعالان زیست‌بوم نوآوری از اهدافی است که رویداد اکسیر دنبال می‌کند تا همچون پنجره‌ای برای نمایشی متفاوت و هیجان انگیز از برترین اختراعات تاریخ بشر باشد.

نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران با مشارکت تمامی بازیگران زنجیره اختراع تا تجاری‌سازی و با تکیه بر رویکردهای آموزشی، ترویجی و شبکه‌سازی برگزار می‌شود تا راهکاری برای فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه حوزه اختراعات باشد.

ترویج و آموزش در مسیر خلاقیت منتهی به اختراع برای جامعه جوان و پژوهشگر ایرانی، معرفی ظرفیت‌های عملیاتی پتنت برای جامعه سرمایه‌گذار کشور، خلق فرصتی برای الهام‌بخشی، گفت‌وگو و همفکری بین بازیگران زیست‌بوم نوآوری کشور با محوریت پتنت و معتبرسازی مجدد مفهوم پتنت برای بازیگران دولتی و غیردولتی زیست‌بوم نوآوری در کشور برخی از کارکردهای این رویداد معرفی شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در بخش اختراعات برگزیده رویداد اکسیر تا ۲۹ اسفند ماه جاری فرصت دارند به وب‌سایت https://login.excirtech.ir/register مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌ ۰۲۱ -۶۶۵۲۳۶۰۳ دبیرخانه نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران تماس بگیرند.

بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد اکسیر زمستان ۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت‌وگو دایر خواهد بود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کانون پتنت ایران معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري خلاقيت نوآوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود

منصور دیاری، رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی توسط این سرای نوآوری خبر داد و اظهار کرد: سرای نوآوری فرش ماشینی واحد کاشان با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاشان اقدام به برگزاری این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاشان می‌کند.

وی افزود: در نظر داریم در راستای حمایت از فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه تخصصی صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته، نسبت به اعمال تخفیف ۵۰ درصد در هزینه اجاره غرفه بابت حضور واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه‌های منطقه کاشان اقدام کنیم.

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: هسته‌ها، تیم‌ها و شرکت‌های دانش بنیان مشمول می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود از طریق دریافت فرم ثبت نام از وبسایت نمایشگاه به آدرس www.kashanfair.com و ارسال آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • استقبال کشورهای غرب آسیا از اکسپو ۲۰۲۴
  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود