Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: ۱۰ گروه جهادی از استان آماده اعزام به مناطق زلزله زده هستند و همچنین از گرو‌ه‌ها خواسته شده ایستگاه کمک‌های مردی راه اندازی کنند.

باقری، مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: از لحظات ووقع  زلزله در استان گروه‌های جهادی شهرستان خوی برای بررسی میزان خسارت در منطقه آماده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری مطرح کرد: از بین ۳۰ روستای که براثر زلزله خسارت دیدند با برآورد که انجام شد حدود ده روستا بالای ۷۰ درصد تخریب داشته است.
مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی آذربایجان غربی تصریح کرد: در روز اول مردم مناطق زلزله زده مشکل کمبود چادر برای اسکان داشتند که با تمهیدات که استانداری از قبل انجام داده بود با توزیع صحیح، چادر اضافه آمد.
وی گفت: روز گذشته فرمانده سپاه استان، فرمانده قرارگاه و پشنتیبانی شمال غرب و جهاد سازندگی استان در مناطق   زلزله زده حضور داشتند با بررسی‌های انجام شده در حال حاضر امکان فعالیت‌های جهادی وجود ندارد.
باقری افزود: قبل از حضور فعالیت‌های گروه جهادی باید آوربرداری با ماشین‌های انجام شود كه درر اين راستا صعب العبور بودن روستاها كار را سخت تر كرده است و با اين وجود اقلام اولیه از سوی سپاه و نهاد متولی امر توزیع شده است.
مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی آذربایجان غربی بیان کرد: حدود ده گروه جهادی از آذربایجان غربی آماده اعزام به این مناطق هستند، اما هنوز مرحله آوار بردای به اتمام نرسیده است و هر زمانی نیاز باشد این گروه‌ها اعزام مي شوند.
وی در ادامه  اظهار داشت: از گروه‌های جهادی در خواست شده ایستگاه کمک‌های مردمی راه اندازی کنند اقلام مورد نیاز مانند مواد خوراكي  جمع آوری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی مناطق زلزله زده گروههای جهادی گروه جهادی زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند

بیانیه شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی توسط دبیر هسته بین الملل این استان قرائت گردید.

به گزارش گره استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بیانیه شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی توسط مریم مرادی دبیر هسته بین الملل بسیج دانشجویی آذربایجان غربی در تجمع اعتراضی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در میدان انقلاب ارومیه قرائت گردید.


بسم الله الرحمن الرحیم
آجرک الله یا صاحب الزمان
اللهم نشکوا الیک فقد نبینا و غیبه والینا وکثره عدونا
جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان الشفا را به پیشگاه حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای مدظله العالی و امت اسلام تسلیت عرض می‌کنیم.
غزه غرق خون است. گاهی کلمات درد دارد، اما صدا ندارد، یک روز خلخال از پای زن یهودی در شام پاره شد، امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند: «اگر از پای یک زن یهودی خلخال به ظلم و جنایت دربیاورند، انسان خوب است تا از این غصه بمیرد»‌ای امت اسلام
بار دیگر دشمن انسانیت و مظهر وحشی گری و شقاوت، رژیم جعلی صهیونیستی در ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و غفران الهی، در اقدامی جنایتکارانه به منظور بقا و از روی ناتوانی واستیصال خود در برابر مردم قهرمان غزه، نوامیس مسلمانان را به خاک و خون کشیده است و زخمی عمیق بر پیکر امت کبیر اسلام وارد نموده است.‌ای مدعیان انسانیت و آزادی!
زبانتان را بریده اند؟! یا حلقومتان را؟! برخیزید برای زنان هتک حرمت شده فلسطینی، برخیزید برای ناله وفغان دختران فلسطینی که ترس بر مغز استخوانشان رخنه کرده است. این‌ها زن نیستند؟ این‌ها انسان نیستند؟ این‌ها شایسته آزاد زیستن نیستند؟ یا باورتان براین است که تا مظلومی در جهان نباشد ظالمی هم نخواهد بود؟
شیطان بزرگ آمریکا، که منافع راهبردی خود را در منطقه به موجودیت این غده سرطانی گره زده است وقیحانه به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایات این رژیم کودک کش است و در این مسیر از هیچ کمک وابزاری دریغ نمی‌کند. همانطور که سکوت سران کشور‌های عربی واسلامی، جرات بیشتری برای ارتکاب جنایات این چنینی به این رژیم می‌دهد.
ما به سران بی غیرت عربی می‌گوییم با سکوتتان، شریک این جنایات نباشید. چه ننگی بالاتر از این که نفت و گاز ومواد غذایی مورد نیاز این رژیم از کشور‌های مسلمانی همچون آذربایجان و ترکیه تامین می‌شود.
یا رسول الله! سینه هامان در فقدان شما به تنگ آمده است که به امت شما جسارت‌ها وهتک حرمت‌ها می‌کنند. امتی که برایشان آنا اعطیناک الکوثر را به ارمغان آورده آید.
به عنوان موذنانی که وظیفه اقامه اذان جامعه را بر دوش دارند، از دیار شهیدان باکری و امینی، ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم غاصب در بیمارستان الشفا غزه، از همه آزادی خواهان جهان ضمن حفظ اتحاد و یکپارچگی خواستار:
۱_قطع شریان‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی
۲_محاکمه سران رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی
۳_شکستن محاصره و ورود کمک‌های انسان دوستانه به غزه هستیم.
شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی
والسلام علیکم و رحمت الله.

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی