Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@09:39:43 GMT

محرومیت سنگین کاپیتان تیم ملی فوتبال

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۵۲۴۷

محرومیت سنگین کاپیتان تیم ملی فوتبال

ستاره تیم ملی فوتبال و باشگاه تراکتور تبریز با محرومیت سنگینی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که عضو تیم تراکتور تبریز است، در جریان بازی تیمش مقابل گل گهر سیرجان، با داور این بازی دچار درگیری شد که با کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد

با پایان یافتن بازی، داور و ناظر ظاهراً گزارشی را علیه شجاعی رد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی با بررسی گزارش‌های رسیده از بازی گل گهر و تراکتور رأی به محرومیت سه جلسه‌ای شجاعی از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی داده است. در حکم شجاعی آمده که افترا به داور در فضای مجازی و بدرفتاری در قبال او در جریان مسابقه باعث محرومیت شده است.

این درحالی است که حکم صادره از سوی کمیته انضباطی قابل تجدید نظر است و تراکتوری‌ها و شجاعی می‌توانند با اعتراض به این رأی در کمیته استیناف برای کاهش آن اقداماتی انجام دهند.

باید دید مسعود شجاعی که همواره بازیکن اخلاق مدار و حرفه‌ای بوده است سرنوشتش به کجا می‌رسد و آیا او با یک عذرخواهی ساده به همه چیز فیصله می‌دهد یا اینکه رأی صادر شده قطعاً اجرا خواهد شد.

کد خبر 412234

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مسعود شجاعی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتورسازی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرهنگ علیه مسئولان فوتبال: خجالت بکشید

در آخرین روزهای سال گذشته تیم فوتبال نیروی زمینی با پیروزی سه بر دو مقابل چوکا در رده دوم جدول لیگ دو باقی ماند تا در کنار بهمن تهران شانس زیادی برای صعود به پلی آف لیگ یک داشته باشد.

بعد از این بازی مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی سرهنگ چنگیز مسیب زاده با اشاره به اتفاقات مسابقه از داوری‌ها و برگزاری مسابقات لیگ دو به شدت انتقاد کرد.

مسیب زاده گفت:« ما بارها و بارها درباره داوری صحبت کرده‌ایم و اعتراض مان را به گوش مسوولان برگزار کننده مسابقات لیگ دو رسانده‌ایم.در بازی با چوکا هم مشاهده کردید که در صحنه منجر به پنالتی محل استقرار داور کجا بود و کمک داور هم هیچ دخالتی نداشت.با توجه به فاصله‌ای که داور با توپ داشته  و دو بازیکنی که با هم به سمت توپ رفتند بازیکن اصلا لمس نداشته اما این توپ را علیه ما پنالتی گرفته است.»
او ادامه داد:«عزیزان من ، دوستان عزیز برگزار کننده و فدراسیون محترم، باشگاه نیروی زمینی هیچ نفع و انتفاع مالی از آمدن به ورزش و فوتبال ندارد.نقش ما نقش حمایت کننده از این جوان هاست.خواهش می کنم،کسی نمی‌خواهد طرف ما باشید ، فقط نگذارید حق بچه‌های ما پایمال شود
مسیب زاده گفت:« تیم ما در دو بازی متوالی برنده شده است و به عنوان مسوولی که تیمش برنده شده به داوری اعتراض می‌کنم نه اینکه تیمم باخته باشد به داوری اعتراض کنم .این نکته حائز اهمیتی است.بازیکنان ما همه سرباز هستند.من فقط دو سه بازیکن شخصی دارم و بقیه سرباز هستند.نگذارید واقعا حق اینها پایمال شود.»
مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی خطاب به مسوولان برگزار کننده مسابقات لیگ دو ادامه داد:« امیدوارم در هفت بازی باقیمانده دقت نظر بیشتری داشته باشید.ما در تمام بازی‌هایمان این حق خوری ها و بی‌عدالتی ها را دیده‌ایم.برای همین بازی با چوکا هر نیم ساعت یک بار محل بازی داشت عوض می‌شد.بازی هفته قبل هم متاسفانه آن درگیری که در ورزشگاه به وجود آمد و بچه‌های من مورد ضرب و شتم قرار گرفتند واقعا جای خجالت دارد برای برگزار کنندگان .خجالت دارد برای عزیزانی که تامین امنیت این بچه ها را برقرار می کنند.متاسفانه  حق ما به عنوان ارگانی که برای حمایت از این بچه‌ها وارد گود شده‌ایم را می‌خورند.امیدوارم یک فکری به حال و شرایط  این فوتبال بکنند.»

دیگر خبرها

  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • محرومیت ۲ ساله برای مهاجم تیم ملی برزیل
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • سرهنگ علیه مسئولان فوتبال: خجالت بکشید
  • داور مشهور ایرانی و نظارت بر بازی عربستان