Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین- دعوای میان باشگاه سپاهان وپرسپولیس  بر سر بازی برگزار نشده این دو تیم همچنان ادامه دارد. دیروز سپاهان بیانیه ای منتشر کرد که در آن اتهاماتی را علیه افشین پیروانی عنوان کرده بود که البته ارتباطی به ماجرای بازی دو تیم نداشت. امروز افشین پیروانی بدون پاسخگویی به اتهامات وارده تنها با انتشار پستی پاسخ قلعه نویی را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او معتقد است با توجه به شواهد و حرفهای مدیرعامل قلعه نویی قسم دروغ خورده است.

کد خبر 486840 برچسب‌ها باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" حمید مطهری، سرمربی سابق نساجی، که در  یک سال گذشته عضوی از کادر فنی تیم ملی بود و در کنار امیر قلعه نویی جام ملت های آسیا را تجربه کرد از این پس عضوی از کادر فنی تیم تراکتور خواهد بود.

با جدایی مطهری از کادر فنی تیم ملی حالا قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال باید دنبال یک مربی جدید برای پر کردن جای مطهری باشند هر چند هنوز بحثی در این باره مطرح نشده و گزینه‌ای هم موجود نیست که مذاکرات در این زمینه آغاز شود.

نکته جالب اینجاست که بعد از جام ملت‌های آسیا شایعاتی درباره تغییرات کادر فنی تیم ملی و دستیاران قلعه‌نویی شنیده می‌شد و حتی شایعه شد مطهری از این کادر جدا می‌شود تا مربی دیگری جانشین او شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد و در نهایت مطهری با پیشنهاد تراکتور به این تیم پیوست تا حالا قلعه‌نویی دنبال یک دستیار جدید در حد و اندازه مطهری باشد.

در حال حاضر غیر از آنتونیو مانیکونه ایتالیایی، مربیانی مثل سعید الهویی، آندرانیک تیموریان و رحمان رضایی به عنوان دستیار کنار قلعه‌نویی حضور دارند و علی اصغر قربانعلی‌پور نیز مربی بدنساز تیم ملی است.

باید دید قلعه‌نویی و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال برای جانشینی مطهری سراغ یک مربی ایرانی دیگر خواهند رفت یا بحث گزینه خارجی هم مطرح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!