Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@03:34:26 GMT

استقلالی‌ها باز هم به دنبال زمین تمرین!

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۵۴۹۶

استقلالی‌ها باز هم به دنبال زمین تمرین!

مسئولان تیم فوتبال استقلال به دلیل بارش باران در شهر تهران، برای برگزاری تمرین امروز خود دنبال زمین هستند. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یکی از مشکلات تیم فوتبال استقلال در چند فصل اخیر، نبود زمین تمرین مناسب برای برگزاری تمرینات‌ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال هم با وجود اینکه مجموعه نفت تهرانسر و انقلاب در اختیار استقلالی‌ها بود، اما به دلایل مختلف، زمین‌ها کیفیت مناسب را ندارند.

پیمانکار مجموعه انقلاب به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه استقلال، کار نگهداری از زمین چمن را انجام نمی‌دهد. با توجه به بارندگی در تهران، امکان برگزاری تمرین در زمین انقلاب وجود ندارد و مسئولان برای تمرین امروز (سه‌شنبه)، دنبال زمین تمرین هستند. در صورتی که استقلالی‌ها نتوانند زمین پیدا کنند، باید در شرایط سخت چمن انقلاب تمرین کرده یا به سالن وزنه پناه ببرند.

این در حالی است که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پیش از آغاز مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، از اینکه به دلیل بارش برف نتوانسته بودند تمرین کنند، انتقادات زیادی از مسئولان باشگاه کرده بود.

تیم استقلال پنجشنبه در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، در سیرجان به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود.

غلامپور: به خاطر ویروس کرونا، شادی گل معروف را انجام ندادم!/ با حسینی صحبت کردم که روی کار خودش تمرکز کند

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبض آخرین فوتبال سال در تهران می‌تپد/ ۱۶ تیم به دنبال پایان خوش

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین مسابقات باشگاهی فوتبال کشورمان در سال جاری امروز با برگزاری ۸ دیدار پیگیری خواهد شد. این در حالی است که بازیکنان ملی پوش پس از برگزاری هفته بیست و یکم لیگ بیست و سوم به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان خواهند رفت تا برای دیدار با ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی آماده شوند. دیدارهای هفته بیست و یکم در ۷ شهر برگزار خواهد که شاهد چند بازی حساس خواهیم بود.

آلومینیوم اراک – نساجی مازندران

آلومینیوم اراک بعد از شکست دادن پرسپولیس با سه باخت متوالی و ۲۵ امتیاز در رده نهم جدول ایستاده است، شاگردان مجتبی حسینی در حال حاضر شرایط خوبی ندارند و برای اینکه بتوانند دوباره به لیگ باز گردند باید مقابل تیم فوتبال نساجی به میدان برود. نساجی که پس از مدت‌ها هفته قبل با ساکت الهامی در خانه به برتری رسیده است و انگیزه بالایی برای رویارویی با آلومینیوم اراک دارد اما مجتبی حسینی سرمربی این تیم وعده داد که آلومینیوم دوباره به لیگ باز خواهد گشت و به روزهای خب خود خواهد رسید.

در مقابل تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از مدت‌ها توانست با نتیجه یک بر صفر در خانه به پیروزی برسد و با ساکت الهامی طلسم عدم پیروزی‌ها را بشکند تا سرمربی این تیم اشک شوق بریزد. هرچند نساجی ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کرد اما هنوز در منطقه خطر است و با ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ قرار دارد. الهامی خیلی دوست دارد سال را با برد تمام کند تا به هواداران نساجی عیدی خوبی بدهد اما عبور از آلومینیوم در اراک کار دشواری است.

پرسپولیس - پیکان تهران

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سه برد متوالی در دربی پایتخت مقابل استقلال متوقف شد تا فاصله ۳ امتیازی اش با این تیم همچنان حفظ شود. شاگردان اوسمار امروز باید مقابل پیکان تیم تازه اوج گرفته رضا عنایتی که قطعاً انگیزه‌های زیادی در این مسابقه دارد تا بتواند با شکست پرسپولیس جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد. اوسمار هم که نمی‌خواهد عملکرد خوب خود را خدشه دار کند طوری به میدان خواهد آمد که دست پر بیرون برود.

سرخ پوشان تهرانی در این دیدار سروش رفیعی را به دلیل محرومیت و گولسیانی مدافع گرجستانی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس با رفع محرومیت بار دیگر به ترکیب این تیم باز خواهد گشت. شاگردان اوسمار ویه‌را در حال حاضر با ۴۰ امتیاز در رده دوم جدول و پشت سر استقلال قرار دارد.

در طرف مقابل هم پیکان پس از حضور عنایتی تازه به روزهای اوج خود رسیده است مقابل سرخ پوشان تهرانی کار سختی را خواهند داشت، چرا که پرسپولیس نمی‌خواهد امتیازی از دست بدهد. با توجه به حضور عنایتی روی نیمکت پیکان حساسیت بازی برای سرخ‌های تهرانی بیش از پیش می‌شود چرا که اگر مقابل تیم عنایتی که خود زمانی آبی پوش بود شکست بخورد اختلاف امتیازی این تیم با صدر جدول به عدد شش می‌رسد. پیکانی‌ها هم با ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاده‌اند و در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند جایگاه خود را تثبیت کنند.

نکته قابل توجه رویارویی این تیم در بازی امروز این است که سرخ پوشان از سال ۹۶ تا به امروز تا یک بار به پیکانی‌ها باخته‌اند که هدایت پرسپولیس در آن مسابقات بر عهده برانکو بوده است.

سپاهان اصفهان – گل گهر سیرجان

سپاهان اصفهان هفته گذشته بعد از ۵ باخت متوالی توانست فولاد خوزستان را در اهواز شکست دهد و از بحران خارج شود. آنها با ۳۴ امتیاز خود را به رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال رساندند که باید به این موضوع هم توجه کنیم که سپاهانی‌ها دو بازی کمتر نسبت به بقیه تیم‌ها دارد. شاگردان مورایس برای ماندن در بین مدعیان باید در بازی امروز پیروزی را از آن خود کنند. زردپوشان اصفهانی در صورت پیروزی ۳۷ امتیازی می‌شوند و به رده سوم جدول می‌رسند. سپاهان با ۳۸ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

گل گهر سیرجان هم با ۳۳ امتیاز در رده پنجم ایستاده و همین موضوع حساسیت بازی این دو تیم را دو چندان کرده است. رسیدن هر دو تیم به رده سوم جدول منوط به نتیجه بازی تراکتور دارد. جدال دو تیم برای رسیدن به رتبه سوم تراکتور تبریز است. سپاهان در بازی رفت هم مقابل گل گهر سیرجان شکست خورد ولی حالا می‌خواهد دوباره به روزهای خوبش و جمع مدعیان برگردد. مورایس سرمربی پرتغالی تیم این هفته مقابل اوزونیدیس سرمربی یونانی قرار می‌گیرد که گفته هدف تیمش رسیدن به رتبه‌های بالای جدول است نه حضور در میانه جدول لیگ.

مس رفسنجان - ذوب آهن اصفهان

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته‌های اخیر با هدایت محمد ربیعی نتایج قابل قبولی را کسب نکرده است این در حالی است که ربیعی قصد داشت در نیم فصل دوم راهی تیم فولاد خوزستان شود اما مدیران ارشد باشگاه و کارخانه ذوب آهن اجازه جدایی به او را ندادند تا او در این تیم ماندگار شود. ربیعی از مردم اصفهان به دلیل باخت هفته گذشته تیمش مقابل استقلال خوزستان عذرخواهی کرد و هواداران ذوب آهن امیدوارند که سال را با یک برد تمام کنند اما کار سختی را در کرمان مقابل مس رفسنجان خواهند داشت.

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیست و یکم در حالی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت که با محرم نویدکیا اوج گرفته و در نیم فصل دوم با پیروزی‌هایی که کسب کرده است وضعیت خود در جدول را بهبود بخشیده و تبدیل به یک تیم خطرناک شده است. مس با محرم یک تیم شکست ناپذیر نشان داده و اگر برنده این مسابقه شود ممکن است به رده هفتم صعود کند و ذوب آهن هم می‌داند در صورت باخت ممکن است جایگاهش لغزش شود و از بقیه رقبا عقب بماند. مس رفسنجان برای محمد ربیعی کاملاً آشناست و سه سال در این باشگاه حضور داشته و حالا مقابل تیم سابقش صف آرایی خواهد کرد.

ملوان انزلی - صنعت نفت آبادان

در پنجمین دیدار هفته بیست و یکم دو تیم شرایط کاملاً متفاوتی دارند ملوان بعد از شکست مقابل پیکان دنبال جبران مافات است تا بار دیگر با رسیدن به رتبه چهارمی قبل از پایان سال به جمع مدعیان بازگردد. انزلی‌چی‌ها که روزهای خوبی را با مهدی تارتار سپری می‌کنند تیم خوبی نشان داده‌اند و هر تیمی به راحتی نمی‌تواند این تیم را شکست دهد.

آن سوی میدان هم صنعت نفتی حضور دارد که می‌خواهد با یک برد در آخر سال از قعر جدول جدا شود. نفت با سهراب بختیاری زاده هنوز بردی به دست نیاورده، ولی اگر در انزلی پیروز شود شاید به رتبه چهاردهم برسد اما در صورت شکست مقابل ملوان شرایط این تیم بحرانی‌تر خواهد شد. دو تیم تا کنون در ۵ رویاروی آخر خود ۴ بار به تساوی رضایت دادند و یک بار هم ملوانی‌ها صاحب پیروزی شدند.

استقلال خوزستان - فولاد خوزستان

دربی ۶ امتیازی قعرنشین‌ها بهترین عنوان برای دربی خوزستان است. فولاد و استقلال خوزستان هر دو سابقه قهرمانی در لیگ برتر و همچنین سقوط به لیگ یک را دارند و این فصل هم دوباره در بدترین وضعیت خود قرار گرفته‌اند.

فولاد تا به اینجای کار چهار سرمربی عوض کرده اما اکنون با ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم است و در منطقه خطر قرار دارد اما استقلال خوزستان بعد از هفته‌ها توانست به یک برد خوب در اصفهان دست پیدا کند و با روحیه خوبی به مصاف فولادی‌ها برود. آنها هفته گذشته با شکست مقابل شاگردان مورایس این تیم را از بحران خارج کردند. در پی وضعیت بد باشگاه هم ساسان انصاری کاپیتان این تیم در واکنش به اعتراض هواداران با انتشار متنی در اینستاگرام اعلام کرد آخر فصل از فولاد جدا می‌شود.

استقلال خوزستان هم که با پیروزی در هفته گذشته خود را از قعر جدول جدا کرده است و می‌تواند با روحیه بالایی مقابل همشهری خود قرار بگیرد. شاگردان پورموسوی در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند.

شمس آذر قزوین - تراکتور تبریز

شمس آذر در اولین فصل حضور در لیگ برتر درخشید و توانست خودش را به فوتبال ایران ثابت کند و در آخرین بازی سال هم میزبان تراکتوری است که در دیدار رفت در تبریز ۳ بر ۲ شکست داده و می‌خواهد این بار در خانه این تیم را زمین گیر کند. تراکتور اگر بازی معوقه با سپاهان را بتواند ببرد و فردا هم پیروز شود یک رده بالاتر از پرسپولیس در جدول قرار می‌گیرد و همه چیز برای این تیم و هوادارانش متفاوت می‌شود.

شمس آذر اما در قزوین حتی بدون دو گلزن اصلی خود که آنها را به سپاهان فروخته است تیم خطرناک‌تری نشان داده و در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند با یک پله صعود جای ذوب آهن را در جدول بگیرد.

هوادار - استقلال تهران

دیدار بین هوادار و استقلال تهران به دلیل سرمربیانی که دارد می‌تواند متفاوت باشد. حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال و حضور مسعود شجاعی روی نیمکت هوادار بازی دو تیم را جذاب خواهد کرد. حضور هر دو مربی در تیم فوتبال اوساسونا باعث شده است تا اهالی فوتبال این دیدار را دربی لالیگایی بنامند. این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که هیچ تماشاگری نمی‌تواند از نزدیک این بازی را تماشا کند.

شجاعی اولین فصل مربیگری‌اش را تجربه می‌کند و تیمش همواره مقابل استقلال شکست خورده است و هیچوقت موفق به امتیاز گرفتن از آبی‌های پایتخت نبوده‌اند نبوده و امروز هم متوقف کردن استقلال صدرنشین سخت‌ترین کار ممکن برای شاگردان شجاعی در ورزشگاه پاس قوامین است، چرا که هوادار با ۲۷ گل خورده یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاع لیگ را دارد.

در طرف مقابل استقلال و نکونام به آنچه که از دربی می‌خواستند رسیدند و با یک تساوی همچنان با ۳ امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ برتر هستند. خیلی‌ها استقلال این فصل را قهرمان لیگ‌برتر می‌دانند اما ۹ هفته دیگر لیگ باقی مانده و فوتبالی که غیر قابل پیش بینی است نمی‌تواند از الان قهرمان را تعیین کند.

برنامه دیدارهای هفته بیست و یک لیگ برترفوتبال کشور به شرح زیر است:

یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

* آلومینیوم اراک - نساجی مازندران ساعت ۱۸:۴۵

* پرسپولیس - پیکان ساعت ۱۸:۴۵

* مس رفسنجان - ذوب‌آهن ساعت ۱۸:۴۵

* سپاهان - گل‌گهر سیرجان ساعت ۱۸:۴۵

* ملوان - صنعت نفت آبادان ساعت ۱۹:۰۰

* استقلال خوزستان - فولاد ساعت ۱۹:۰۰

* شمس‌آذر قزوین - تراکتور ساعت ۱۹:۰۰

* هوادار - استقلال تهران ساعت ۲۱:۰۰

کد خبر 6056859

دیگر خبرها

  • باشرف‌ها بازی ما با استقلال را کارشناسی کنند
  • کدام استقلالی‌ها از ایران خارج می‌شوند؟
  • کدام استقلالی‌ها امشب از ایران خارج می‌شوند؟
  • هشدار داستانی به مسئولان دولتی برای واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران
  • نبض آخرین فوتبال سال در تهران می‌تپد/ ۱۶ تیم به دنبال پایان خوش
  • رویداد فرهنگی ورزشی دختران آفتاب ایران موجب کشف استعدادها می‌شود
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲
  • افشاگری عجیب یک مدیر استقلالی در مورد کریم باقری
  • ماجراهای ۸ پرسپولیسی و یک استقلالی!
  • هاشمی: هتل فوتبال ۴۴ نفر ظرفیت دارد/ بیش از ۵ هزار زمین در اختیار جامعه فوتبال است