Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی به‌عنوان سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان منصوب شد. تاریخ انتشار: 12:31 - 06 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۱۵۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با تصویب ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی به‌عنوان سخنگوی این ستاد معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط با رسانه‌ها و ارائه آخرین اطلاعات و موارد مربوط به مقابله با این ویروس در ورزش کشور و همین‌طور راه‌اندازی خط داغ پاسخگویی به مردم و ورزشکاران از جمله خواسته‌های اعضای ستاد از سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی است.

بیشتر بخوانید: سخنگوی ستاد مقابله با کرونا: مسابقات فوتبال را نمی‌توان تعطيل كرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تاکید بر افزایش توانمندی‌ها و آگاه سازی خانواده‌ها و جوانان و جدیت نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از آسیب‌های سوء مصرف مواد مخدر گفت: گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند استفاده از ظرفیت‌ها و مساعدت تمامی مردم و مسئولین در تمامی حوزه‌ها می‌باشد و مبارزه با مصرف مواد مخدر زمینه ساز پرورش استعداد‌ها و توانمندی‌های جوانان است. 

کاک درویشی گفت: معضل اعتیاد در همه زمینه‌ها و موضوعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تأثیرگذار بوده و مقابله با آن به عزم جدی دستگاه‌ها و مبارزه فرابخشی نیازمند است که باید مسؤلان مرتبط با رویکرد دقیق‌تر این موضوع را دنبال کنند.

وی با تاکید بر نقش افرادی که قبلاً در معرض مواد ناشی از مصرف مواد مخدر قرار گرفته و اکنون بهبود یافته اند. نیز گفت؛ استفاده از تجارب این افراد نیز در جهت کاهش و پیشگیری از مصرف مواد مخدر نقش موثری خواهد داشت.

در این جلسه همچنین کمیته‌های تخصصی با هدف مدیریت هر چه بهتر راهکار‌های مقابله و پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر با تشریح رویکرد و برنامه‌های پیش رو در سال جاری، با تاکید بر برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی، مسابقات ورزشی، تئاتر خیابانی، برپایی همایش و نمایشگاه‌هایی با این عنوان به بررسی راهکار‌های بازپروری و توانمند سازی جامعه در جهت آگاه سازی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در سطح شهرستان پرداختند.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی