Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از تعطیلی یک فروشگاه تجهیزات پزشکی به علت گرانفروشی ژل ضد عفونی در گشت تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، نعمت الله بیرانوندی‌ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان اظهار کرد: گشت‌های تعزیرات حکومتی استان خوزستان با دستگاه‌های ناظر در حال رصد بازار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا گشت مشترک این اداره با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
بیرانوندی افزود: در این گشت‌ها ضمن تذکر به برخی اصناف که احتمال تخلف را داشتند یک واحد صنفی متخلف پلمب شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان با اشاره به قیمت مصوب اقلام گفت: این واحد ژل ضد عفونی 26 هزار تومانی را به مبلغ 85 هزار تومان عرضه می‌کرد که با دستور رئیس شعبه در محل پلمب شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرانفروشي کروناویروس تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت عید سعیدفطر ۳ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

او افزود: متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان در هیأت عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع، مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس شد.

محدثی نژاد اظهار کرد: در نهایت با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌ العالی) مجازات ۳ نفر از محکومان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات