Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از منطقه یک آزادراه تهران شمال حضور یافت. او در این مراسم اظهار کرد:«امروز روز خوشحال کننده‌ای برای مردم ایران است. بزرگراه تهران شمال را در دوران تحریم ساختیم و افتخار می‌کنیم که تحریم‌ها بر مهندسین، کارگران، مدیران، وزارت راه و بنیاد مستضعفین تاثیر نگذاشت؛ البته ممکن است افتتاح این پروژه را به تاخیر مواجه کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» قرار است ۵۰ درصد قطعه دوم تا پایان دولت دوازدهم به اتمام برسد.

دریافت 24 MB

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افتتاح قطعه اول آزادراه تهران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۳۶۰ هزارمیلیاردریال پروژه درسفر رئیس جمهور به کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی صبح چهارشنبه در دیدار با ماموستا فایق رستمی نماینده مردم شریف کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج گفت: شاخص‌های اقتصادی نشان می‌دهد جهت‌گیری فعالیت‌های دولت در استان مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته سومین سفر رئیس جمهور به استان انجام شد، اظهار داشت: در این سفر ۳۶۰ هزار میلیارد ریال پروژه به قیمت روز به بهره برداری رسید و در دهه فجر و هفته دولت هم بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به قیمت روز دیگر طرح افتتاح شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان ادامه داد: نرخ تورم یکی از شاخص‌های مهم بخش اقتصادی بوده که کردستان از سنوات گذشته وضعیت نامناسبی داشته که بخشی از دلایل وقوع آن ویژه استان بوده و پیشینه تاریخی دارد و لازمه رفع آن انجام فعالیت‌های زیرساختی و توسعه‌ای است.

نرخ بیکاری فصل زمستان در کردستان ۶ درصد کاهش یافت

محمدی با بیان اینکه سال گذشته نرخ تورم نقطه به نقطه در استان بهبود یافت و نرخ بیکاری زمستان هم ۶ درصد کاهش پیدا کرد، گفت: یکی از بیشترین کاهش‌های نرخ بیکاری در بین استان‌های مختلف کشور در زمستان و پاییز سال گذشته مربوط به کردستان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان بیان کرد: امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است که این برنامه دارای چند هدف کلان از جمله کاهش نرخ تورم و یک رقمی کردن آن، رشد هشت درصدی اقتصاد و کاهش مستمر نرخ بیکاری است.

محمدی یادآور شد: برای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه و همچنین شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم است، برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی تعداد نیروهای شاغل رسمی، پیمانی و قراردادی در این سازمان را ۶۵ نفر خواند و افزود: سازمان موظف به انجام فعالیت‌های گسترده‌ای هم چون مدیریت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای، اجرای نظام فنی و مهندسی، توانمند سازی کارکنان دولت، تحلیل آمار و نقشه‌های بروز و … است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اینکه این سازمان نماینده هفت دستگاه و سازمان ملی در استان است، افزود: با توجه به محدودیت‌ها و شرایطی که داشتیم با تلاش جمعی در بسیاری از جنبه‌ها و بخش‌ها موفق عمل کرده‌ایم.

کد خبر 6063481

دیگر خبرها

  • عمده تصادفات در ۵ استان/ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • بهره‌برداری ۳۶۰ هزارمیلیاردریال پروژه درسفر رئیس جمهور به کردستان
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان