Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: از مردم درخواست می‌کنیم که کارهای غیر ضروری را به زمان بعد از بحران کرونا موکول کنند. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به تمهیدات پلیس راهور در زمان شیوع کرونا در اصفهان، اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و خطرات احتمالی، تمامی آموزش‌های نظری و آزمون‌های کتبی و شفاهی آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی در سراسر استان تا تاریخ هشتم اسفند ماه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورتی که شرایط همه‌گیری کرونا بدتر بشود و نیاز به تمدید لغو باشد، حتما این زمان لغو شدن آموزش و آزمون  در سراسر استان تمدید خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه توجه به انجام نکات بهداشتی و ضدعفونی در محیط انجام شده است، گفت: در حال حاضر مرکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری استان  که با تجمع انبوه مردم مواجه است با شرایط فعلی خلوت شده و بحرانی نیست ولی در صورت نیاز و با کسب تکلیف از مرکز تمهیداتی را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: همه ساله در روزهای پایانی سال شاهد حضور بیشتر مردم در سطح شهر برای خریدهای عید بودیم ولی در حال حاضر با وضعیت انتشار ویروس کرونا در استان، برعکس شده و ترافیک شهر با کاهش 30 تا 40 درصدی رو به رو شده که نشان از درایت مردم برای عدم حضور در مجامع عمومی و فروشگاه‌هاست.

هشدار پلیس راهور برای سفر به همدان؛ مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنندرئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان: هیچ مورد قطعی از ابتلا به ویروس کرونا مشاهده نشده است/شهروندان به شایعات توجه نکنندایجاد شرایط ویژه برای مقابله با کرونا در مازندران؛ مردم تا اطلاع ثانوی مازندران نروند

محمدی ادامه داد: با این‌حال از مردم درخواست می‌کنیم که کارهای غیر ضروری را به زمان بعد از بحران کرونا  موکول کنند و همچنین کارهای مربوط به حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی را که ضرورت مراجعه نیست با توجه به شرایط فعلی برای حفظ سلامت خودشان و دیگران کمتر به مراکز پلیس مراجعه کنند.

وی با اشاره به حضور همکاران راهنمایی رانندگی در مراکز پلیس، اظهار داشت: کادر پلیس با آمادگی صددرصد پاسخگوی نیازهای مردم و رفع و رجوع آنها هستند اما با حضور کمتر در مراکز شلوغ می‌توان زودتر از این وضعیت عبور کرد و  مردم با خیال راحت کارهای خود را انجام بدهند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: در مجموعه راهور روزانه بالغ بر 2 هزار نفر خدمات می‌گیرند و این مسئله می‌تواند یک نقطه آسیب در حوزه ویروس کرونا باشد، از مردم می‌خواهم خدمات گرفتن پلیس از جمله صدور  و تمدید گواهینامه، ترخیص خودرو، شماره‌گذاری، تعویض پلاک و آزمایشات راهنمایی و رانندگی، تصادفات و انجام کروکی را به روزهای آینده موکول کنند.

انتهای پیام/166/ ت

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان

سرهنگ علی اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حوالی بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه خودرو سواری با یک موتورسیکلت در محدوده خیابان طیب شهر اصفهان برخورد که در این حادثه راکب ۵۶ ساله موتورسیکلت بر زمین افتاده و در همین حین یک دستگاه اتوبوس با وی برخورد که متأسفانه بر اثر شدت صدمات وارده در دم فوت می‌کند.

وی با اشاره به حضور کارشناسان پلیس راهور در صحنه تصادف افزود: پس از بررسی دقیق توسط کارشناسان، علت تامه این تصادف منجر به فوت، عدم رعایت حق تقدم توسط راننده خودرو سواری تشخیص داده شده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: تمامی رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها ملزم به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و کارشناسان پلیس راهور بدون کوچک‌ترین اغماضی با هرگونه تخلفی به ویژه تخلفاتی که در وقوع تصادفات جرحی و فوتی تأثیرگذار باشند برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6079062

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی؛ روش اعتراض اینترنتی به جریمه‌ها
  • افزایش ۵ برابری مبلغ جریمه‌های رانندگی برای کدام تخلفات است؟
  • پلیس راهور : افزایش مبلغ جریمه ها هنوز ابلاغ نشده است
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌ های رانندگی؛ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی/ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • جدیدترین جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی | امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرایم رانندگی
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان