Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت: بیمار فوت شده کرونایی در این مرکز نداریم.

مسعود فقیه دینوری در واکنش به انتشار اخبار کذب و خلاف واقع در فضای مجازی و تشویش و نگرانی همشهریان، اظهار کرد: تا این لحظه حتی یک مورد مشکوک که آزمایش مثبت کرونا ویروس در فرد ثبت شده باشد، در این مرکز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز، وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها با اطلاع رسانی درست و دقیق می‌توانند نقش مهمی در ایجاد فضایی عاری از تنش و تشویش اذهان داشته باشند، ادامه داد : از تمامی رسانه‌ها و جراید درخواست داریم تا اخبار و اطلاعات مورد نیاز برای تنویر افکار عمومی مورد را صرفا از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز کسب کنند.

وی متذکر شد: انتشار اخبار کذب و خلاف واقع می‌تواند در این شرایط تشویش افکار عمومی را به دنبال داشته و این امور صرفا برای اهداف سودجویانه از طرف برخی افراد سود جو انجام می‌شود.

فقیه دینوری در پایان خاطرنشان کرد: همکاران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات اصحاب رسانه بوده و هرگونه اخبار و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار رسانه ها و جراید قرار می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و چهارمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، مرحوم مهدی قربانی ۴۸ ساله از مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که عمل اهدای عضو در بیمارستان منتصریه انجام گرفته است ادامه داد: کبد زنده یاد مهدی قربانی در این بیمارستان منتصریه به مردی ۴۵ ساله ساکن تربت جام که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحوم مهدی قربانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید