Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعودیان راد، از ساکن بودن ۴۴ درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در روستاها خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محسن مسعودیان راد» در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال ۲۴۷ واحد مسکونی در مناطق عادی و ۱۳۰ واحد در مناطق محروم تعمیر و مقاوم‌سازی شده است گفت: اینکه بخش قابل‌توجهی از طرح‌های مقاوم‌سازی منازل مسکونی در مناطق روستایی استان سمنان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از ارائه ۵۴۲ خدمات در قالب خرید، ساخت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی به مددجویان کمیته امداد این منطقه درسالجاری خبردادوافزود: پرداخت تسهیلات بلاعوض به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نقش مؤثری در صاحب‌خانه شدن مددجویان این نهاد دارد.

 

وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات بلاعوض در راستای تأمین مسکن مددجویان در دستور کار قرار دارد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ مددجو در سطح استان صاحب‌خانه شدند.

 

مسعودیان راد با بیان اینکه ۱۵ واحد مسکونی در حال احداث در مناطق روستایی استان سمنان است اضافه کرد: در مناطق شهری نیز ۱۴ واحد مسکونی خریداری و یک واحد برای مددجویان استان ساخته‌شده است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساکن روستا مدیرکل کمیته امداد استان سمنان استان سمنان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی