Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد پاداش افزود: پیرو شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و بخشنامه وزارت فرهنگ و ارشاد مبنی بر تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و هنری تا پایان هفته، فعالیت‌های مراکز آموزشی موسیقی نیز تعطیل شد.

وی با بیان اینکه تاکنون کنسرت آزاد کمالیان، گروه جالبوت و جشنواره موسیقی بانوان در بندرعباس لغو شده است، تصریح کرد: امیدوارم سایر برنامه‌ها تا پایان سال و زمانی که دیگر از هر لحاظ شرایط برگزاری کنسرت بر سلامت مردم بی‌تأثیر باشد، لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان با اشاره به اینکه شرکت‌های فرهنگی و هنری خود باید داوطلبانه در این امر پیش‌قدم شده و از برگزاری کنسرت نیز در این شرایط صرف‌نظر کنند، عنوان کرد: امیدوارم همگی با رعایت موارد بهداشتی اعلام‌شده در پیشگیری از شیوع این بیماری پیش‌قدم باشیم.

46

کد خبر 1357012

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان

داوود پناهی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: مهمترین اهداف انجمن اتیسم همدان این است بچه‌ها را در سنین پایین بتوانیم شناسایی کنیم چون زمان در درمان بچه‌های اتیسم نقش کلیدی دارد و بهترین زمان برای تشخیص بچه‌های اتیسم بین یک تا دوسالگی است و زمان طلایی درمان اتیسم ۲ تا ۷ سالگی است.

وی افزود: بچه‌های اتیسم به صورت مادام العمر نیاز به نگهداری دارند و درک درستی از اتفاقات پیرامون خود و درک درستی از خطر ندارند و هر چه بزرگ‌تر می‌شوند مشکلات آنها بزرگ‌تر خواهد شد.

مدیر عامل انجمن اتیسم همدان با اشاره به اینکه از خانواده‌های اتیسم در ایران حمایتی صورت نمی‌گیرد و حمایت ها فقط به انجمن اتیسم برمی‌گردد و این انجمن در حد توان خود می‌تواند کمک کند خاطرنشان کرد: مرکز نگهداری کودکان اتیسم در استان همدان بسیار نیاز است و حمایت تمام مسئولان را در این زمینه می‌طلبیم.

پناهی نژاد یادآور شد: ۴۱۵ بچه در انجمن اتیسم پرونده دارند و این آمار متعلق به کسانی است که به انجمن اتیسم مراجعه کرده اند ولی آمار بیشتر از این تعداد است.

وی با بیان اینکه آمار جهانی می‌گوید از هر ۳۶ تولد یک کودک به اختلال اتیسم مبتلا است ولی در ایران از ۵۶ تولد یک کودک مبتلا به اختلال اتیسم است و نسبت اتیسم در دختر و پسر یک به ۴ است و این آمار را به جمعیت استان همدان حساب کنیم ما بالای ۲ هزار بچه اتیسم داریم که فعلاً شناسایی نشده است یا خانواده‌ها اطلاع ندارند که فرزندان اتیسم دارند.

وی ادامه داد: انجمن اتیسم تنها پایگاه جامع برای حمایت و درمان از کودکان اتیسم در همدان است و مسئولان باید ضرورت ایجاد توانبخشی و نگهداری از کودکان اتیسم را درک کنند و در این زمینه خیرین می‌توانند کمک بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6081646

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد