Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@00:53:08 GMT

محمود فکری سرمربی جدید نساجی شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۶۲۶۶

محمود فکری سرمربی جدید نساجی شد

محمود فکری به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، کاپیتان جویباری و اسبق استقلال تهران و بازیکن پیشین تیم ملی به عنوان جانشین محمدرضا مهاجری انتخاب و مشغول به کار شد.

پس از استعفای محمدرضا مهاجری از سرمربیگری نساجی مازندران، اعضای هیئت مدیره باشگاه با محمود فکری به توافق رسیدند تا او برای ادامه مسابقات نیم‌فصل دوم لیگ برتر، هدایت تیم محبوب مازندرانی را بر عهده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مراسم معارفه محمود فکری به‌عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران امروز در تهران برگزار می شود.

محمود فکری جویباری متولد ۴ مرداد سال ۱۳۴۸ در جویبار بازیکن سابق کشورمان، رکورددار تعداد بازی در باشگاه استقلال تهران است.

فکری فوتبالش را در سال ۶۵ از تیم ساحل جویبار آغاز کرد و در سال ۱۳۶۹ به تیم نساجی مازندران پیوست. پس از این تیم، پیراهن استقلال تهران را تن کرد، خدمت سربازی باعث شد تا او فوتبالش را در تیم فجر سپاسی شیراز ادامه دهد و پس از پایان خدمت سربازی به استقلال تهران بازگشت. بیشتر دوران بازیگری فکری در باشگاه استقلال تهران گذشت. او پس از حوادث شهرآورد سی و هشتم تهران در دی ماه سال ۱۳۷۳ با محرومیت شش ماه از حضور در زمین بازی روبرو شد.

او از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۶ کاپیتان استقلال بود. فکری همراه با استقلال ۳ بار قهرمان لیگ ایران (۱۳۷۷، ۱۳۸۰، ۱۳۸۵)، ۳ بار قهرمان جام حذفی ایران (۱۳۷۵، ۱۳۷۹، ۱۳۸۱) شد. ضمن اینکه ۵ نایب قهرمانی لیگ ایران (۱۳۷۳، ۱۳۷۸، ۱۳۷۹، ۱۳۸۱، ۱۳۸۳) و ۲ نایب قهرمانی جام حذفی (۱۳۷۸، ۱۳۸۳)، و یک نایب قهرمانی (۱۳۷۸) و یک مقام سومی (۱۳۸۱) در جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه خود دارد.

محمود فکری رکورددار تعداد بازی با پیراهن استقلال تهران است.

فکری در ۳۴۵ بازی رسمی برای استقلال به میدان رفته‌است.

محمود فکری در ۱۸ بازی شهرآورد تهران حاضر بود است و از این لحاظ در رده سوم بیشترین تعداد بازی در شهرآورد قرار دارد. علی پروین و علیرضا واحدی‌نیکبخت نفراتی هستند که بیش از فکری در دربی حاضر بوده‌اند.

محمود فکری ۳۰ بازی ملی و یک گل ملی را در کارنامه داشته و به‌عنوان بازیکن در تیم‌های نساجی مازندران، استقلال تهران، فجرسپاسی شیراز و شیرین‌فراز کرمانشاه توپ زده است.

همچنین فکری در تیم‌های شیرین‌فراز، استقلال، مس کرمان و صبای قم به‌عنوان دستیار و در نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک و خوشه‌طلایی ساوه به‌عنوان سرمربی حضور داشت.

فکری سرمربی تیم فوتبال دسته اولی خوشه طلایی ساوه بود که به عنوان تیم لیگ برتری نساجی مازندران انتخاب شد.

تیم فوتبال نساجی مازندران تا اینجای لیگ برتر فوتبال با سرمربیگری محمدرضا مهاجری از ۲۰ بازی انجام داده با ۴ برد، ۸ مساوی و ۸ باخت و ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نساجی مازندران استقلال تهران محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان از اینکه تیمش بازی برده مقابل استقلال خوزستان را با تساوی به اتمام رسانده است، ابراز تأسف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نمی‌دانم باید چطوری باشم. ما امروز خودمان بازی کردیم و همه کارها را خودمان داشتیم انجام می‌دادیم، اما دو امتیاز از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه خوردیم و گل دوم شوتی بود که زدند، اما به غیر از این دو گل در طول 90 دقیقه صحنه دیگری از موقعیت‌های استقلال خوزستان یادم نمی‌آید.

وی تصریح کرد: بابت نتیجه خیلی ناراحتم، اما از طرفی وجه مثبت کار این بود که در غیاب پنج شش بازیکن و تغییر پست چند بازیکن، نمی‌توانیم ایرادی به بازیکنان بگیرم. درباره اشتباهی که صورت گرفت، باید بگویم این فوتبال است و همیشه ممکن است اشتباه پیش بیاد. طبیعتاً وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند، بازی را کنترل کردند و در همه وظایفی که داشتند خوب کار کردند، نمی‌توانم چیزی به بازیکنان بگویم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین خاطر نشان کرد: تیم حریف فقط یک شوت و یک موقعیت داشت و در طول 90 دقیقه 2 بر صفر بودیم و از تیم حریف چیزی ندیدیم، اما وقتی می‌بینید بازی 2-2 تمام شده است، تعجب می‌کنید. با بازیکنانم نزدیک هستم، از آنها حمایت می‌کنم و باورشان دارم. در حال حاضر لازم است که باشگاه و ما از بازیکنان حمایت کنیم و لازم است که بدانند حمایت ما را دارند.

پورموسوی: تساوی مقابل گل‌گهر برای ما حکم برد را دارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران